Nu med navne

Så fik vi besøg af den faste navne konsulent mette ( ikke mejdahl) en god ven som har hjulpet til med navne til de fleste af mine kuld.

mette mejdahl har nedlagt veto mod rammstein:rock:
chillierne var vi begge glade ved, men svære at lave kælenavne på, og trælse at udtale
forskerne var bare ikke lige DET de skulle være

så de er blevet til dean konntz : odd thomas kuld

Stormy Llewellyn

Odd thomas

little ozzie

Pico Mundo

åh de er dejlige, men suk da lille Ozzi er for skøn

Jeg har tænkt længe om jeg må stille dette spørgsmål, men nu vover jeg det ene øje. Hvorfor avle på en egenskab som ikke er naturlig? En nøgen kat ville dø i naturen - med mindre den da boede i troperne:-) Jeg prøver ikke at pege fingre og er også helt opmærksom på at smag er meget forskellig og vel egentlig ikke kan diskuteres. Jeg prøver heller ikke at være smagsdommer, ja jeg syntes at hårløse katte er meget forkerte MEN det er ikke det samme om at sige at de ikke burde findes. Er der ikke en der kan prøve at forklare mig hvorfor en genetisk fejl skal avles videre på. Håber ikke jeg har stødt nogen på manchetterne, det er på ingen måde min hensigt. På forhånd tak for forklaringerne.

Årh GUD dog :smelter: SEEEEE de ØRER på særlig Stormy og Thomas… Årh altså… Hvor er de fantastiske!

Mmm jaeh. Hvorfor avler man på alle de mutationer der opstår ved dyr? Et af svarene er det fortærskede “fordi man kan”.

Hårløse hunde findes jo også. Og hunde med meget tynd pels. Hunde som endda skal udenfor hver dag, også i det danske klima for at gøre det som hunde nu gør :slight_smile:

Hårløse katte, hvadenten det er Sphynx eller Peterbald vil da absolut fryse udenfor lige nu. Men de behøver jo så netop ikke at komme ud heller.

Og i dette tilfælde, lige med hårløse katte (og hårløse rotter mv) er et vel fordi der er nogen der synes det er noget af det mest fantastiske. Og smukke. Underligt, men fascinerende. Det er i al fald sådan jeg har det :slight_smile:

Jeg har også Adelie med sin tynde krøllepels. Hun vil absolut heller ikke udenfor med mindre det er VARMT - for så fryser hun også. Hendes pels er nogenlunde lisså vind- og vandafvisende som en vattot :slight_smile:

Men hun er dejlig blød og fantastisk og underlig og fascinerende :wink:

De ser altså nuttede ud med de store ører :slight_smile:

Er det sån man måske må komme forbi og røre en nudistkat en dag selvom det ikke er fordi vi skal have en? Jeg er bare SÅ fascineret af dem :slight_smile:

Hov jeg glemte helt at kikke navnene, havde for travlt med at kikke de kære små :smiley: Nå kikke igen…

Åh altså, nogle fine små flapører…:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Åh så små og lækre. :wehuu:
Jeg synes da de to første ser RET nøgne ud - eller er det billederne, der snyder? :slight_smile:

det må du i hvert fald lykke.

diana - det er de også næsten tror det ender med flock som er som en fersken og velour ( det giver sig selv :-))

og vov bare det ene øje- bliver ikke sur og det er ok at tænke.

mutationer i sig selv er jo en aturlig ting, idet de opstår spontant. at det så ikke er så snedigt at være pelsløs i skt petersborg er så en anden sag.
så længe mutationen ikke er til gene for katten er det fint med mig at videreføre den - scottisch fold og munckin er derimod ikke okay i min verden. og nej de ville ikke overleve i naturen, det ville belgisk blåhvid ko, bulldogs og mig selv incl heller ikke da jeg har type 1 diabetes s

Og tak allesammen
jeg er lidt stolt af dem, de ser lovende ud, og har INDTIL VIDERE fået det bedste fra begge forældre

Hvor er de dog kære :slight_smile:

:besvimer::besvimer::besvimer:

Nøøøøøøøøøøøøøøøøj, hvor er de bare KÆMPE vidunderlige…:hjerte:

tak skal i have !!

Hvor er de nuttede

Er jeg forresten den eneste der synes at Stormy på det første billede ligner en hundehvalp? Ment positivt altså, det ligner en meget lille og meget nuttet hund :slight_smile:

Nej s og denne uge ligner hun en alien

og to "set fra oven " jeg ELSKER de haler

Årh, hvor er de lækre! :inlove:

Deres haler får mig til at tænke på mine tamrotter, som jeg havde som ung. :slight_smile: :hjerte: ‘Filtmus med rottehaler’. :høhø:

Årh hvor er de altså SØØØØØDE!

Og ja, deres haler… De er fantastiske :slight_smile: OG ligner rottehaler (og det er positivt ment, jeg elsker rotter, og de har netop “rottebabyhaler” :D)

Det var forresten osse en af de ting jeg faldt for ved Adelie - hendes snortynde laaaange hale :smiley: Haler er fantastiske. Særligt når man kan se dem og de ikke er pakket ind i en masse pels :wink: