Nu skal det være alvor

Tidligere på året - på en af sommerens varmeste søndage - blev Fanny kørt til Sønderjylland til hankat. Hun var på ferie i 3 uger og der blev holdt godt øje med de dutter, da hun kom hjem, men hun havde besluttet at holde godt fast på sin mødom :høhø:

Man hedder vel ikke Jomfru Fanny for ingenting :stuck_out_tongue:

For tre uger siden gik hun så i en bragende løbetid, men af forskellige årsager fik hun lov at “stå over”.

Nu lyder det, som om hun allerede er godt på vej i løbetid, så nu kommer balancegangen mellem en hunkat i løbetid og en hankastrat, der gerne vil hjælpe - alternativt få hende til at holde mund - og en løbetid, der gerne skal “sidde fast”, før vi kører til Sønderjylland.

Denne gang skal det gerne lykkes :kryds::kryds:

Håber det lykkes

:kryds::kryds::kryds:

Håber det denne gang lykkes, fulgte jo fortruligt med sidst :slight_smile:

:kryds::kryds:

Mette, jeg krydser alt hvad der krydses kan. Det navn der…det jinxer sq da også lidt lige i den her forbindelse hahahaha - jeg synes ellers det var sådan et godt navn. :høhø:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Ja, ironien i det har vi jo grinet af mange gange - men nu har jeg heldigvis set hende på slap line som “Skamløs tøjte Fanny”, så vi skal bare have hende til at gentage showet på udebane :kryds::kryds::kryds:

Håber det lykkes denne gang, så du får små frække burmesere derhjemme :kryds::kryds::kryds:

Hun er da en narrefi****** -LOL

Nej, denne her gang er den her! NU kommer der røde duttelutter og små Fannyer og hærger rundt hjemme hos dig. :kryds:

Og nogle MEGET trætte hankastrater :tihi::tihi:

Jeg krydser finger for at denne gang er lykkens gang!!

De vil virkelig blive sat på prøve - sådan nogle killinger spiser jo kastrater til morgenmad! :S

Jeg krydser fingre for det lykkes denne gang :kryds:

Håber virkelig, at det vil lykkes denne gang :kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds:

vi krydser alt for at det lykkes denne gang

Selvfølgelig lykkedes det denne gang :kryds::kryds::kryds:

Krydser fingre for at det lykkes denne gang :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Man skal åbenbart passe på med navne… (skæver til Greven med den næsten altomfattende foderallergi…)

Krydser fingre for at det lykkes denne gang :kryds:

Alt mulig held og lykke med at det bliver en succes.:slight_smile:

:kryds:

Så må jomfru Fanny godt lige tage sig lidt sammen og lade hankatten komme i nærheden af sig, så der kan komme liv og glade dage i det lille hus! (og dét gør der!) :hjerte:

Også en hel masse :kryds: :kryds: herfra om at der snart ville komme små skønne fanlinger :wehuu: