Nu skal I få

Jeres længe ventede billeder af Kelly og Katelin

Katelin og Ares i træet

Katelin - tror nok hun prøver på at smile

Kelly vogter vandskålen

Kelly

Kelly

Undskyld rodet, men synes billedet skulle med - Katelin

hvor er de smukke :wehuu:

Hvor er de skønne :smiley:

Skønne billeder :wehuu::wehuu:

Kommer I på lørdag, så kan du se dem live :tihi:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: Sikke smukke de er :wehuu:

Ja skal dog til Skive og klippes kl 10. tror jeg… .:slight_smile: Men er du hjemme hele dagen eller?

Ja er hjemme hele dagen :slight_smile: Regner i hvert fald ikke med at gå nogen steder hen, skulle da lige være for at handle :tihi:

Lyder super…:hjertehop:

Ih de er fine og søde. Dejlige små europé-tøser -love

jamen jamen den tortie er bare guddommelig skøn

ja og sikke da nogle gimper, særligt Kelly - Ligger det til européen eller farverne :tihi:

Henriette - Deres mor har også lidt temperament -høhø Hende har jeg nemlig mødt et par gange…
Min er en ren -engel - eller noget :wink: Ej, de européer jeg kender bedst stammer fra Puss (Lusalis Pussy Galore - mormor til min Athea blandt andet), og har hendes skønne temperament og er alt andet end gimper :slight_smile:

[quote=Eife;512286]Henriette - Deres mor har også lidt temperament -høhø Hende har jeg nemlig mødt et par gange…
Min er en ren -engel - eller noget :wink: Ej, de européer jeg kender bedst stammer fra Puss (Lusalis Pussy Galore - mormor til min Athea blandt andet), og har hendes skønne temperament og er alt andet end gimper :)[/quote]

:tihi: Deres mor er også rigtig sød :slight_smile:
Jeg håber det forsvinder lidt fra dem som de falder til. Katelin har ikke rigtig hvæst siden lørdag aften, hvor de jo flyttede ind… Kelly har ikke gjort det siden igår aftes :slight_smile: Tværtimod her til aften delte de to tøser skål med Ares -what

tusind tak for billederne, jeg havde virkelig ventet på dem, da hende som du kalder Katelin, virkelig havde sneget sig ind i mit hjerte, så super dejligt nu og kan følge hende og søsteren her ved dig

MVH
Gitte

Henriette - Mon ikke at det gør det. Hvæsen osv. er jo helt normalt i en situation hvor kat/killing er usikker og måske lidt angst :slight_smile:

[quote=Henriette;512287]:tihi: Deres mor er også rigtig sød :slight_smile:
Jeg håber det forsvinder lidt fra dem som de falder til. Katelin har ikke rigtig hvæst siden lørdag aften, hvor de jo flyttede ind… Kelly har ikke gjort det siden igår aftes :slight_smile: Tværtimod her til aften delte de to tøser skål med Ares -what[/quote]
Hej tøser…

Så er mor ex mor Ulla " opdrætteren " på banen og hvor dejligt at se fotos af mine Europé killinger her hos dig nu.:slight_smile:
Godt at læse at Katelin (DK Rothes Karoline Mathilde, blåtortie m. hvidt ) og Kelly
(DK Rothes Karen Margrethe, sorttortie m. hvidt ) ser ud til allerede at være faldet fint til og leget i kradsetræet …
De spiser også godt, skriver du og de vejer 1500 og 1600 g., fiiiint…:slight_smile:
De kan forresten bedst lide at få deres killingetørfoder blandet med lidt sardiner i gele, det glemte jeg at fortælle…::wink:

Håber da ikke de to tøser er nogle “gimper” .:slight_smile: hi,hi.
Deres mor Aemilia av Buerlia (N) fra Norge er ganske rigtig en lidt forsigtig Europé i forhold til mine andre Europeer hun er lidt af en "underkat " i flokken herhjemme og overfor fremmede …men hun er mild og rar af sind.

Selvfølgelig tager det tid for dem at falde til i et nyt hjem med fremmede lugte, fremmede katte og en stor vovse, så det er helt normalt at de kan hvæse i starten.
Der ville FELIWAY hjælpe meget, det kan være med til at berolige dem, Feliway og dens feomoner signalerer nemlig at verden ikke er farlig… :-))
Har de hilst på Jeres hvalp…?

Mine Europé misser siger dig tak for alle dåserne med sardiner …uhhhmm…det er nam…og kattesandet…ohhhh…dejligt at grave i …og de daggamle kyller …det er næsten det bedste, synes de…:wink: !! Sikke de kan svine på gulvet…:slight_smile:
12½ årige Karoline er helt vild med at lege med dem i lang tid.!

Giv mine skønne Europé killinger et kys fra ex - mor her…:slight_smile:
og på snarligt genhør herinde.

Stort tillykke med dem :flag::flag:

De er bedårende!!!

Og tak for kikket!!

Hvor er de søde :smiley:

Nuiii hvor er de fiiiine de to tøser :wehuu: