Nu skal lillemissen i narkose - jeg har det bare SÅ skidt

I morgen tidlig kl 9.30 skal min dejlige hvide dreng i narkose… han skal have fixet et løbeøje (forhåbentlig) og have kappet kuglerne…

Så han skal i narkose og jeg skal sidde og bide negle i et par timer…

Send gode tanker til min lille mis så han vågner frisk og glad - og ikke mindst til mig. Jeg er så bange for at han ikke skal vågne igen… det gør han jo nok, men jeg kan ikke lade være med at være bange alligevel…

så kryds hvad i kan for min lille hvide prins og mors øjesten…

Jeg sender gode og varme tanker til lillemissen :wehuu:

Alt hvad der kan krydses er krydset herfra :kryds::kryds::kryds:

:slight_smile: Jeg er sikker på, at han klarer det storslået, som den seje mis han er:rock:…men han(du) skal ikke snydes for en samling :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: til at komme igennem de lange timer på…

Jeg kender godt følelsen Gitze - men drengen skal nok klare det i flot stil.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

og et -kramertil hans urolige “mor”.

I får masser af krydsede poter, haler og fingre her fra også.
Det går fint er jeg sikker på.
Mange gode tanker til dig og mis fra Elin

:kryds::kryds::kryds:

Kære lille hvide dunbold - kan du se at få klaret det hele i en fart, så FRUEN kan slappe af og tænke på noget andet.

:wehuu::wehuu:

Jeg krydser ogsaa alt hvad jeg har…
men det skal nu nok gaa…
:slight_smile:

mig, djintan og hunden Sussie krydser alt… De andre katte sover og reagerede ikke på prinsen, men djintan og Sussi er meget ivrige efter at sende varme tanker… og de er ikke i tvivl om at det kommer til at gå godt…

Og var siameseren Mr vågen ville han havde bedt mig om at sige at en varmedunk (eller mors mave) er rar at kunne ligge på bagefter… især hvis man stadig er træt når man kommer hjem…

Og så må jeg som menneskemor sige: Se at komme i gang med at sætte bryllupsbilleder i orden eller noget andet, få tiden til at løbe hurtigt. For så er det ikke så slemt

Åh, hvor jeg kender det :ups: Man er bare ikke rolig, før de er vågne og kvikke igen :S
Alle gode tanker til din hvide bamsemis, som har alle mulige chancer for at være glad hjemme hos madmor igen snart :slight_smile:

Ååh, så ved jeg hvem det er. Godt han er hjemme i god behold, ærgeligt med øjet.

Så først tråden nu, håber alting er gået som de skulle :kryds:

Hvordan gik det smukke :? Så først tråden nu. Håber alt er gået på skinner -kramer