Nu skider daffy på gulvet igen

hejsa

vi har tidligere haft lidt små-problemer med daffy, nemlig at han skider på gulvet nu og da, det sker kun engang imellem, men der er ingen rød tråd i det, for det ka ske om natten el om dagen og nogen gange går han hen på bakken for at lægge lorten, men når han så er på bakken er det som om han siger, nej her vil jeg ikke skide og så går han ud på gulvet istedet og lægger lorten, men det er ikke hvergang det er sådan, for tit lægger han den osse i bakken som han skal.
han tisser gerne på bakken uden problem
vi renser kattebakker 2-3 gange dagligt, så det er ikke fordi de er fyldte el beskidte osv.
hvad kan dette problem skyldes.
det er nemlig ikke sjovt længere
daffy bliver 13 år lige om snart, så jeg tænker om det skyldes alder, men da det kun er engang imellem el ca hver 3 gang han skider ka det da ikke være derfor el kan det.
hvad ka vi gøre for at komme dette problem til livs

Prøv læg en avis ved siden af kassen. Det har vi haft success med :slight_smile:

ja det ville være et hit, men han gør det ikke lige udenfor bakken, han går et par meter væk

Jeg havde en gang en kat der sked ved siden af bakken når han havde orm - og det havde han tit

Stadig værd at prøve :slight_smile:

Hvis avisen ligger der kan det være at han bruger den i stedet for at gå et par meter væk :slight_smile: