Nullerput produkter og en kræsen mis

For ikke så længe siden hjembragte min utrættelige “slave” nogle nye spændende ting til lille mig. Velvidende, at jeg ikke altid er så nem hverken at imponere, eller stille tilfreds, kunne hun derfor risikere, at have indkøbt noget der bare kom til, at stå ubrugt hen :cool2:

Men godhjertet som hun nu engang er, bliver hun ved med, at prøve forskellige ting og sager, og ja mit eneste job i den forbindelse er, på Royal vis :fin:, at kvittere enten med en :ok:en :klapper: eller hvis hun er meget heldig en :cool:

Nu havde hun jo gennem laang tid både læst og hørt om Nullerputtere. Nullerput - hvad er det egentligt også for et ord? Er det overhovedet noget man kan slå op i retskrivningsordbogen?

Nå men hjem kom der sådanne Nullerput produkter, og indvielsesfesten blev foreviget af den mandlige “slaves” mobiltelefon, han gad ikke finde det store kamera frem, så derfor ikke den bedste kvalitet på billederne.

Bløde pakker er altså normalt ikke noget, jeg gider beskæftige mig med - men nu har hun jo forsøgt sig igen, så må hellere vise lidt interesse.

De er nu alligevel en smule interessante. De dufter helt uimodståeligt. Note til fotografen - ikke den mest flatterende vinkel, at forevige lille mig fra. Måske du kunne anstrenge dig bare en anelse næste gang?

Den her er altså sjov - stoffet glider jo lidt rundt når man kradser i det. Meget spændende.

Men måske den her er endnu bedre? Lav kant og aflang - den er måske ikke helt så tosset igen - selvom den er blød at træde på.

Yep - endelig har hun formået at hjembringe noget, min dejlige krop kan godkende. Den er godt nok blød at ligge i, men formen, ja formen er som skabt til min krop.

Det er nok min yndlingsliggeplads. Jeg har frit udsyn til en stor del af haven herfra. I dag er den blevet endnu bedre, da jeg har fået min helt egen skræddersyede Nullerput at ligge i. For dette indkøb kan “slaven” endelig langt om længe indkassere en :cool:

Ja jeg er som nævnt ikke rigtig til de der bløde ting, der gør underlaget ustabilt at træde på :yikes:. Plys er heller ikke rigtig mig. Helt kuglerunde former er heller ikke rigtig mig. Høje sider er heller ikke rigtig mig. Så den runde Nullerputsag med høje sider er ikke lige en jeg kan se ideen i at anvende. Men måske en dag jeg kan overbevises om, at det er hyggeligt, at ligge helt sammenrullet i en dyb seng - hvem ved?

Nullerputposen - Tjaah den er ikke sådan helt til at stole på. Vender den rigtigt - med det bløde lidt langhårede Zebrastribede stof indad, så hænger min lille krop ligesom fast, og den sitter fast i mig når jeg forsøger, at komme ud af den igen, og det er altså meget farligt synes jeg :muhaha: det brøds jeg mig bestemt ikke om. Vender den forkert med det dejlige glatte grønne stof indad, så klasker den alt for meget sammen, og det er også lidt farligt - for så kan man jo ikke titte ud. Men jeg skal nok lære, at tumle den hulepose en dag, for jeg elsker nemlig helt mørke huler, at ligge i indimellem, bare der er højt nok til loftet :klapper:

Potedask og tak til Brita
fra
Bina

:lol:

Men flotte ser de helt besemt ud!

Åhh hvor dejligt - nullerputtere gør glæde!

Fin serie. Det er godt, at Yvonne har sørget for at Bina har noget at vælge imellem. :slight_smile:
Og så får Hittekattene også endnu flere støttekroner. :ok:

Tusind tak for en masse gode billeder. Det var godt hun fik noget at vælge imellem

Det er en kat som ved hvad hun vil!!! Dejligt at din slave sådan vil hoppe og springe for at stille dig tilfreds… :tihi:

Hahahah skøn serie! Og jeg er glad for at der er andre katte end Adelie der ikke bryder sig om at træde i bløde ting (som f. eks. hængekøjer, de er MEGET farlige…)

Hun har så godt nok en Nullerput som hun indimellem bruger, så også der må jeg sige ja til at Nullerputter Er Bare Bedre!

Takker kommentarerne :slight_smile:
Er glad for der findes ligesindede derude - som også synes at bløde ting kan være meget lumske - grænsende til det farlige. Min slave forstår mig ikke helt på det område, men hun sidder jo også og kigger masser af billeder med missere der ligger henslængt og nyder livet i diverse hængekøjer højt over gulvet :yikes:
Jeg har også sådan en hængekøjesag på mit klatretræ, og det eneste der ligger og hygger sig der er min tennisbold, og andet legetøj. Møj farligt når jeg vil have fat i det. Kan dog lige nå med en pote hvis jeg ligger halvt udover det øverste bræt, ikke på vilkår om den er sikker nok til at hoppe ned i. Så er man jo på gyngende grund - ufff :muhaha: Nåh ja og så er den kuglerund - igen ikke noget der egner sig til min krop jeg er ikke en kuglemis, jeg er en ren “slænger” :høhø:

Så “slaven” må nøjes med at kigge på andres misser - som nyder deres liv i de dersens forskellige køjer, senge med høje sider, hvor man ikke kan kigge ud. Men det synes hun nu også er dejligt - meddeler hun, og lader mig beholde mine fine manerer og særheder.

Men mon ikke hun igen bestiller lidt flere Nullerputter i den rigtige form? Det tror jeg. For man er jo nød til, at have flere stående - mindst en i hvert rum de der “slaver” flytter sig rundt i, så jeg kan holde et vågent øje med dem. Det bedste er jo, at man selv kan “designe” dem, så syr Brita hvad man måtte ønske, eller kommer med ideer og råd udfra “slavens” beskrivelse af adfærd, og så går de jo til et fantastisk formål. Det er ren Win - Win :juhu:

Potedask fra
Bina

Nåh ja - det er vel egentlig kun et spørgsmål om at “slaven” bliver opdraget til, at placere sengen det rigtige sted :rock:

Når den mandlige slave optager pladsen foran den almindelige PC, må den “kvindelige” af slagsen forvises til den bærbare, og så kan hun da bare tænke sig om, og placere “putten” ved siden af på spisebordet, så er der ingen hindring i, at min smækre krop indtager den, i hvertfald for et kort øjeblik (1/2 times tid eller så) Selvom siderne er høje, ret ustabile, og det er en anelse urovækkende, at ligge så dybt nede, så var det nu alligevel lidt hyggeligt. Formen, ja formen den ændrede jeg da bare selv på, så den ikke var så kuglerund, men lidt aflang, og fandt da ud af at den faktisk er stor nok til at rumme lille mig :slight_smile:

“Slaven” beklager på forhånd manglen på evnerne til, at redigere i Picasa, eventuel overbelysning samt, at billederne igen for nemheds skyld er taget med mandens mobiltelefon, men de bevidner at Nullerput nr. 2 sagtens kan bruges - bare den placeres det rigtige sted :klapper:

Lidt formiddagshygge fra “Casa” Bina.

JA - jeg er altså dernede et eller andet sted

Se selv - har også ommøbleret den der runde form - forstår ikke hvorfor tingene absolut skal være helt runde, når nu de aflange former passer bedre til lille mig.

Ja nu er det vist nok med al den opmærksomhed - ligger jo bare her for at få en lur i fred og ro.