For ikke så længe siden hjembragte min utrættelige “slave” nogle nye spændende ting til lille mig. Velvidende, at jeg ikke altid er så nem hverken at imponere, eller stille tilfreds, kunne hun derfor risikere, at have indkøbt noget der bare kom til, at stå ubrugt hen :cool2:
Men godhjertet som hun nu engang er, bliver hun ved med, at prøve forskellige ting og sager, og ja mit eneste job i den forbindelse er, på Royal vis , at kvittere enten med en
en :klapper: eller hvis hun er meget heldig en
Nu havde hun jo gennem laang tid både læst og hørt om Nullerputtere. Nullerput - hvad er det egentligt også for et ord? Er det overhovedet noget man kan slå op i retskrivningsordbogen?
Nå men hjem kom der sådanne Nullerput produkter, og indvielsesfesten blev foreviget af den mandlige “slaves” mobiltelefon, han gad ikke finde det store kamera frem, så derfor ikke den bedste kvalitet på billederne.
Bløde pakker er altså normalt ikke noget, jeg gider beskæftige mig med - men nu har hun jo forsøgt sig igen, så må hellere vise lidt interesse.
De er nu alligevel en smule interessante. De dufter helt uimodståeligt. Note til fotografen - ikke den mest flatterende vinkel, at forevige lille mig fra. Måske du kunne anstrenge dig bare en anelse næste gang?
Den her er altså sjov - stoffet glider jo lidt rundt når man kradser i det. Meget spændende.
Men måske den her er endnu bedre? Lav kant og aflang - den er måske ikke helt så tosset igen - selvom den er blød at træde på.
Yep - endelig har hun formået at hjembringe noget, min dejlige krop kan godkende. Den er godt nok blød at ligge i, men formen, ja formen er som skabt til min krop.
Det er nok min yndlingsliggeplads. Jeg har frit udsyn til en stor del af haven herfra. I dag er den blevet endnu bedre, da jeg har fået min helt egen skræddersyede Nullerput at ligge i. For dette indkøb kan “slaven” endelig langt om længe indkassere en
Ja jeg er som nævnt ikke rigtig til de der bløde ting, der gør underlaget ustabilt at træde på . Plys er heller ikke rigtig mig. Helt kuglerunde former er heller ikke rigtig mig. Høje sider er heller ikke rigtig mig. Så den runde Nullerputsag med høje sider er ikke lige en jeg kan se ideen i at anvende. Men måske en dag jeg kan overbevises om, at det er hyggeligt, at ligge helt sammenrullet i en dyb seng - hvem ved?
Nullerputposen - Tjaah den er ikke sådan helt til at stole på. Vender den rigtigt - med det bløde lidt langhårede Zebrastribede stof indad, så hænger min lille krop ligesom fast, og den sitter fast i mig når jeg forsøger, at komme ud af den igen, og det er altså meget farligt synes jeg det brøds jeg mig bestemt ikke om. Vender den forkert med det dejlige glatte grønne stof indad, så klasker den alt for meget sammen, og det er også lidt farligt - for så kan man jo ikke titte ud. Men jeg skal nok lære, at tumle den hulepose en dag, for jeg elsker nemlig helt mørke huler, at ligge i indimellem, bare der er højt nok til loftet :klapper:
Potedask og tak til Brita
fra
Bina