Nullerput til lille Kenzo

Min bror og hans familie har lige fået en bette dværgschnauzer… Og hvor er han bare KÆR :smelte:

Så godmodig og blid en lille fyr :hjerte:

I må lige vende skærmen :wink:

Han skulle jo self have en indflyttergave fra os - og hvad er bedre til en lille ny end en nullerputseng fra Brita?

Han fik den i går, og han ELSKER den!
Lige da de kom hjem med ham og den (de var alle til mine forældres 40 års bryllupsdag i går), var han i gang med den. Min svigerinde fortalte, at der lige var 15 minutter kamp mellem ham og den :tihi: og så var han putteklar :hjerte:

Han snorker, når han har hovedet på kanten :tihi:

Allerede fra i morges var han igang med den igen… Den fungerer både som legetøj og som puttekurv - min svigerinde skrev til billedet, at han i stor stil henter legetøj og bamser hen i den :inlove:

Pigen er min 5 årige niece Laura - skøn pige med krudt i måsen :hjerte:

Lidt mange billeder… Men han er jo os såååååå nuttet :wehuu:

God gave :thumbup:

-surrender Han er da noget af det sødeste! :hjerte:
Og selvfølgelig skulle han da have sin egen nullerput, god gave :smiley:

Hvor ER han fin i sin nye seng

Aaaaj, hvor fint :smiley: :smiley: Det er lige til at komme i godt humør af! Specielt fordi jeg har en nullerput magen til :wink: Hvor er Kenzo bare for nuser :hjerte: :smiley:

Nuiih han er kær:smelter:
Og sikke en genial indflytter gave til ham:)

Nååååå hvor er han dejlig:smelter:

Super gave, og hold op hvor er han sød med det nuser skæg )

Tak for de søde kommentarer :slight_smile:

Kenzo er dybt forelsket i sin nullerputseng, så de tager den med når de skal afsted og han har fra i nat fået den med ud i bryggerset, hvor han sover :tihi:

Ja, nullerputsenge kan bruges af alle arter. Måske skal jeg have specialsyet én til mig selv… :wink:

Der er intet så skønt som småkrav uanset art - je ghar da også for længst købt nullerput senge til mine kommende hvalpe - og kattene kan ikke ofrstå de ikke ksal ind i skabet og putte i dem

Du siger bare til FF. Jeg har lige købt nogle ret rå stoffer. Zebra"skind", Tiger"skind", Koplet"skind" og Giraf"skind". Du vil komme til at ligne en million i sådan en seng:rock:…og jeg skal nok sørge for der også bliver plads til dine 3 kræ