Nullers Altan

Jeg synes lige i alle sammen skulle se lidt bedre, hvor fin min kattesikrede altan er blevet :smiley:

Det er min mors kæreste, som både er arkitekt og håndværker, som har lavet det :D. Selve skellettet er lavet af træ, som er malet med træbeskyttelse så det ikke rådner, og derefter er det sammensat på selve altanen. Kattenettet er købt hos Zooplus (det allerstørste) og er brugt hele vejen rundt. Vi klippede det til i sektioner og satte det derefter på træet. Da det hele var kommet op, lukkede vi toppen med kattenet.

Og som i kan se på det sidste billede er Nuller meget glad for hendes altan :tihi: Det tog dog lidt tid før hun fandt ud af at hun kunne sidde på stolen og kigge ud… Hun forsøgte a se på de små træpinde, så måtte redde hende et par gange (hvem sagde at Ragdolls var kloge? :høhø:) Men så gik der et lys op for hende, og nu sidder hun ligeså fint på stolen :slight_smile:

Hvor er den fin :slight_smile: tillykke…

Så fin :smiley: Der er intet som lidt vind i pelsen!

Hvor dejligt med sådan en topsikret altan :thumbup:

Det er da lige til Finn Frodes samling :slight_smile:

Super fin!

Jeg ville få “mors kæreste” til at lave en lille plade til hende i det ene hjørne :slight_smile: Så kan du sidde på stolen :wink:
(og så behøver hun ikke stå op på bagbenene for at kigge ud :wink: )

[QUOTE=PivC;1185036]Super fin!

Jeg ville få “mors kæreste” til at lave en lille plade til hende i det ene hjørne :slight_smile: Så kan du sidde på stolen :wink:
(og så behøver hun ikke stå op på bagbenene for at kigge ud :wink: )

[/QUOTE]

Det er os meningen at der ska noget op… Men han har ikk haft tid endnu… Hun behøver heller ikk stå på bagbenene for a kigge over kanten, men der skete noget meget spændende på græsplænen da jeg tog billedet :høhø: