Nummerplader i ørerne

Da vi her til aften var oppe til min mors fødselsdag, havde min niece på 10år hendes veninde med. De ville så gerne ned og hilse Mille og Laban. Lasse kørte ned med dem, så de kunne lege og nusse med dem:wehuu:
Da Lasse kommer tilbage er han ved knække sammen af grin. Veninden havde spurgt: Hvorfor har jeres katte nummerplader i ørerne-LOL-LOL-LOL-LOL Det er ellers et godt navn for øremærke-LOL

Nå ja…men der er vel også en registreringsattest -LOL-LOL

-LOL-LOL

Ud af munden på børn:tihi:

-LOL-LOL-LOL

-LOL-LOL-LOL

[quote=JulleML;157099]Da vi her til aften var oppe til min mors fødselsdag, havde min niece på 10år hendes veninde med. De ville så gerne ned og hilse Mille og Laban. Lasse kørte ned med dem, så de kunne lege og nusse med dem:wehuu:
Da Lasse kommer tilbage er han ved knække sammen af grin. Veninden havde spurgt: Hvorfor har jeres katte nummerplader i ørerne-LOL-LOL-LOL-LOL Det er ellers et godt navn for øremærke-LOL[/quote]

Den kan jeg slet slet ikke stå for.

:hjertetildig:

-LOL Den var sq da lige lidt for genial den der!!! -LOL -LOL -LOL

:klappe::klappe:

YES-YES… fra børn kommer de bedste guldkorn…

Da mit ældste barnebarn var lille, var Silke ikke særlig glad for ham - hun hvæsede som besat, og rev ud efter ham.

Så han beskrev hende sådan her :

Silke siger ssssccccccczzzzzz og er sindssyg i benene

-høhø

-LOL-LOL-LOL

Det var altså nogle guldkorn der ville noget

Næste gang vil jeg gerne advares mod både nummerplader i ørerne og sindsyge ben. Er i klar over jeg nær havde spyttet en mundfuld kaffe ud over mit nye tastatur:p:p:p
Dagens bedste griner-LOL-LOL-LOL
Knus Elin

YES-YES… fra børn kommer de bedste guldkorn…

Da mit ældste barnebarn var lille, var Silke ikke særlig glad for ham - hun hvæsede som besat, og rev ud efter ham.

Så han beskrev hende sådan her :

Silke siger ssssccccccczzzzzz og er sindssyg i benene

-høhø[/quote]

I har så ganske ret Therese og Julle.

Guldkornene kommer fra børnene. :wehuu:
Min yngste søn var en klog lille fyr, som 3½-årig havde han allerede et
stort ordforråd.
Han blev af nogle venner spurgt, har du alt det klogskab fra din far/mor.
Næh…svarede Peter - det har jeg såmænd fra mig selv. :slight_smile:

Nummerplader i ørerne!!! :inlove: Børn er bare så umidelbare logiske :wehuu:

nummerplader i ørerne … sindsyg i benene -LOL -LOL

-LOL -LOL -LOL

børn er geniale nogengange :slight_smile: