Nunuu følger med

Jeg sad og kiggede på det indlæg om missen som blev pakket ind i julepapir. Det syntes Nunuu var særdelses interessant :tihi:

Hehe Birthe, hvor er han nysgerrig, møsser til ham fra mig :slight_smile:

Ja han er godt nysgerrig :tihi:
Jeg skal nok møsse ham fra dig :slight_smile:

nåååå dejlige nysgerrig Nunuu:wehuu:

Hvor er han sød, som han sidder der og kigger.
Knus Elin

Jeg kan da godt forstå han følger med og undres vel :høhø: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hvor er han bare dejlig:)

Åh NuNuu -love

Han undrer sig også over, hvad det dog er noget at gøre ved en kat :?

Måske kan du eller Litza forklare, hvordan han har fået sit specielle navn?

[quote=MiSi;324074]Åh NuNuu -love

Han undrer sig også over, hvad det dog er noget at gøre ved en kat :?

Måske kan du eller Litza forklare, hvordan han har fået sit specielle navn?[/quote]

Han hedder faktisk Cæsar på papiret, men da jeg fik ham fra Elisabeth så var han omdøbt til Nunuu. Jeg mener at det er hendes døtre der fandt på navnet, vist nok et navn fra en børneudsendelse :slight_smile:

:smiley: Så var den jo god nok med det kejserlige (ordet kejser kommer af, at Cæsar på klassisk latin udtales kae-sar - det ved du sikkert, Birthe) :thumbup:

Har NuNuu boet andre steder end hos Litza og dig?
Måske var det en ide med en NuNuus egen blog om div. tilskikkelser i hans liv :lys-ide:

[quote=MiSi;324203]:smiley: Så var den jo god nok med det kejserlige (ordet kejser kommer af, at Cæsar på klassisk latin udtales kae-sar - det ved du sikkert, Birthe) :thumbup:

Har NuNuu boet andre steder end hos Litza og dig?
Måske var det en ide med en NuNuus egen blog om div. tilskikkelser i hans liv :lys-ide:[/quote]

Ja han har boet hos Elisabeth før han kom til mig. :slight_smile:

ggg jamen så ved du hvad han vil, hvis han kommer med en rulle indpakningspapir :wehuu::wehuu:

Misi, Faktisk skulle han have heddet *Spoiled Brat * jeg var selv lun på ham da han var lille, men så kom der et ungt par og reseverede ham da han var omkring 8 uger og de fik lov til at bestemme navn deraf Cæsar, ja de glædede sig mega meget til ham og fik ham leveret da han var 12 uger, der gik en halv dag så havde manden fået allergi ( doooooooo ) sjovt nok havde de været ved mig i flere timer uden at han slog ud, så var det at Elisabeth købte Nunuuu og så kender I historien…

Glemte at skrive at
vi måtte selvfølgelig tage Nunuu tilbage, inden at Elisabeth så købte ham og det er derfor at jeg er mega glad for at han bor hos Birthe :slight_smile: det er det rene paradis…