Nunuu

For en gang skyld har jeg fået taget et billede af Nunuu hvor han er både pæn, ren og har øjnene åbne :høhø:

Ja, men han er stadig perser! :smiley:
dril

Nej… jeg er altså lidt vild med hans såkaldte farvefordeling! Det kan godt være at det er helt forkert i forhold til standarden, men den der sorte hale og hvide krop - det er simpelthen sjovt og kært…

PS; Jeg er lidt nysgerrig efter, hvordan du egentlig udtaler hans navn? bare sådan NuNu eller???

Hvor er han smuk.

Det er bare sååå flot med den sorte hale til den hvide krop.

Jeg tænker jo også på at han faktisk er en Ko-kat.
Han er da sort/hvid hi hi

Sådan en farvekombination måtte der gerne komme her.
Hilsen Lisbeth

[quote=Ann K;269073]Ja, men han er stadig perser! :smiley:
dril

Nej… jeg er altså lidt vild med hans såkaldte farvefordeling! Det kan godt være at det er helt forkert i forhold til standarden, men den der sorte hale og hvide krop - det er simpelthen sjovt og kært…

PS; Jeg er lidt nysgerrig efter, hvordan du egentlig udtaler hans navn? bare sådan NuNu eller???[/quote]

Tak, jeg syntes også at han er rigtig fin med den farvefordeling :wehuu:
Ja, du udtaler det som NuNu, egentlig er han døbt Cæsar på stamtavlen, men Elisabeth havde omdøbt ham og jeg syntes faktisk at det passer rigtig godt til ham.

Lisbeth, Jubiii jeg har aldrig tænkt på ham som en Ko-kat men det vil jeg da kalde ham i fremtiden :thumbup:

Sikke dog en flot øjenfarve, han holder sig :smiley:

Han er rigtig fin, når han sådan er shinet op til fest :wehuu::wehuu:

jeg syntes han er nuser:hjerte::hjerte:

:smiley: Den ser godt nok sød ud men ikke helt tilfreds med at du tager foto af den :høhø:
:thumbup:Rigtig flot kat du har birthe

Årh hsikke et godt billede :hjerte: Og hvor er han bare smuk og lækker :wehuu:

Hvor er han bare fin!! Det er en kunst lige at fange det der øjeblik hvor alt bare er i orden!! :slight_smile:

[quote=birtheras;269076]Tak, jeg syntes også at han er rigtig fin med den farvefordeling :wehuu:
Ja, du udtaler det som NuNu, egentlig er han døbt Cæsar på stamtavlen, men Elisabeth havde omdøbt ham og jeg syntes faktisk at det passer rigtig godt til ham.

Lisbeth, Jubiii jeg har aldrig tænkt på ham som en Ko-kat men det vil jeg da kalde ham i fremtiden :thumbup:[/quote]

Jah…hun kan altså noget hende Lisbette. :lys-ide:

Jeg anede ikke, hvad en ko-kat var, før jeg mødte Lisbeth.

Nunuu er en rigtig smuk kat med de rigtige farver.
Er der noget så dejligt - som en perser-ko-kat.

Det må jeg have én eller anden dag. :hjerte: :hjerte: :hjerte:
Jeg er vild med de persere; min nabo har en perser - hun er rigtig sød og fin …selvom hun er en ældre dame…

Hans mønster er van ( 01) så vidt jeg husker er der ikke en plet på hans krop ?? Egentlig kunne han godt have en kalot på men den har han tabtLOL
Han skulle rigtigt have heddet *Spoiled Brat * men der et ung og reseverede ham da han var omkring 8 uger og de fik lov til at bestemme navnet Cæsar, ærgerligt for efter at de havde haft ham et døgn ( han var selvfølgelig gammel nok på det tidspunkt) havde manden allergi og kunne ikke tåle ham så vi måtte hente Nunuu hjem igen…så købte Elisabeth ham og kaldte ham Nunuuu…men nu er han så heldig at bo hos Birthe, godt billede Birthe

Mona, de ældre perser piger kan skam godt være fine :slight_smile: Birthe har en af slagsen

Perseren eller naboen? :muhaha:

Ihh, den dejlige, smukke bamsedreng :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Skøn misser, og lækker farvefordeling :hjerte:

Han er den dejligste kat i hele verden -lovelove Og så smuk og smuk

[quote=litza;269219]Hans mønster er van ( 01) så vidt jeg husker er der ikke en plet på hans krop ?? Egentlig kunne han godt have en kalot på men den har han tabtLOL
Han skulle rigtigt have heddet *Spoiled Brat * men der et ung og reseverede ham da han var omkring 8 uger og de fik lov til at bestemme navnet Cæsar, ærgerligt for efter at de havde haft ham et døgn ( han var selvfølgelig gammel nok på det tidspunkt) havde manden allergi og kunne ikke tåle ham så vi måtte hente Nunuu hjem igen…så købte Elisabeth ham og kaldte ham Nunuuu…men nu er han så heldig at bo hos Birthe, godt billede Birthe[/quote]

Lise, han har ingen plet noget sted. Det er kun halen der er sort :slight_smile:

I stamtavlen er han Per-Van (01) Det må så være forkert eller hvad?

[quote=skeem;269083]:smiley: Den ser godt nok sød ud men ikke helt tilfreds med at du tager foto af den :høhø:
:thumbup:Rigtig flot kat du har birthe[/quote]

Næ han har det fint med at blive fotograferet og mindre fint med at Finn larmer udenfor :høhø:

Se…se…Charlotte-pige.

Det svar flagrer i vinden…:gruble:

Birthe, det der står i tavlen er rigtigt :slight_smile:
En van skal have farvet hale og en lille kasket på hovedet, gerne delt af en midderskildning, men jeg mener at han ville blive godkendt på en udstilling hvis han blev vist, kasket eller ej :slight_smile: Han er den eneste jeg nogensinde har opdrættet med så lidt farve :slight_smile: