Nuser er forsvundet. - 9632 Møldrup

Race: Huskat

Køn: Kastreret

Alder: 0 år og 10 måned(er)

Mærkning: Øremærke - GWE030

Forsvundet i: 9632 - Møldrup

Forsvundet den: 24-04-2011
Beskrivelse:

Nuser stak ud søndag morgen og er ikke set siden. Han forsvandt fra søndergade 51b i Møldrup.
Han er ikke vant til at være ude. Han er en super kælen ungkat, som gerne vil kæles og snakkes med. Han “svarer” når man snakker til ham.
Han er øremærket og kastreret.
Vi håber nogle har set ham, så vi kan få ham hjem igen - da vi savner ham meget.

Har du oplysninger om Nuser, så ring på 22 51 78 11

Du kan finde en masse gode råd om, hvad du kan gøre, når din kat er løbet væk her på dette link: Min kat er væk - hvad gør jeg?

Jeg håber, du finder ham igen, den fine lille mis :kryds: :kryds: :kryds:

Åh, hvor synd… :frowning:
Jeg håber at jeres smukke dreng snart er hjemme i god behold! :hjerte::kryds::kryds::kryds::hjerte:

[QUOTE=galath;585814]Du kan finde en masse gode råd om, hvad du kan gøre, når din kat er løbet væk her på dette link: Min kat er væk - hvad gør jeg?

Jeg håber, du finder ham igen, den fine lille mis :kryds: :kryds: :kryds:[/QUOTE]

tak Ingrid.
jeg håber virkelig også han kommer igen - datteren er helt knust :frowning:

[QUOTE=Maria Amanda;585824]Åh, hvor synd… :frowning:
Jeg håber at jeres smukke dreng snart er hjemme i god behold! :hjerte::kryds::kryds::kryds::hjerte:[/QUOTE]

Tusind tak :venner:

Ja, det er der ikke noget at sige til. Jeg tror de fleste her husker det her billede:

Jeg håber, I hurtigt får jeres skønne kat hjem igen. :kryds:

Nuser valgte så at vende hjem i aftes :hjertehop:Han var ikke videre sulten, men nøøøøøj han “snakkede” :tihi:

Her til morgen stillede drengen sig så demonstrativt ved døren og bad om at komme ud :dokdok:
Jeg må i tænkeboks :gruble:

Det var en god nyhed. :slight_smile:

Her til morgen stillede drengen sig så demonstrativt ved døren og bad om at komme ud :dokdok:
Jeg må i tænkeboks :gruble:

Måske har I mulighed for at indhegne noget til ham? Der er mange måder at løse det på - se f.eks. her.

Neeej, hvor er det dejligt at høre at han er kommet hjem igen, og at i nu har en glad datter igen :slight_smile:

Jamen, selvfølgelig gjorde han det. Han har jo været på oplevelse og har et helt, langt eventyr, som han skal fortælle jer om, den søde dreng :tihi:

[QUOTE=nanna1979;586394]Her til morgen stillede drengen sig så demonstrativt ved døren og bad om at komme ud :dokdok:
Jeg må i tænkeboks :gruble:[/QUOTE]

I det mindste må han have haft det sjovt, mens han var væk, siden han vil ud igen. Jeg håber, du kan finde en løsning - og husk, det er moderne nu om dage at tænke UD af boksen :stuck_out_tongue:

Ih, hvor er det fantastisk! :yatta::yatta::yatta:

Jeg håbede sådan på en god opdatering! :wehu:

tak alle sammen.
Jeg overvejer at lave en lille indhegning til ham på terrassen. Jeg vil helst ikke begynde at indhegne haven, da 1) vores hus er til salg og muligvis ryger på tvang, hvis det ikke er solgt til efteråret og 2) pengene er pt ikke eksisterende da min mand er syg, og kommunen ikke mente at de ville spilde flere sygedagpengekroner på ham :mad:
Nå det var lige et sidespring. Tak for alle jeres søde kommentare, det varmer :hjerte: