Nuttede killinger

Arhhmen prøv da lige at se en kurvfuld nuttede killinger :hjerte: (snart 5 uger)

Hanne det burde være forbudt at tage billeder at så meget killingenuttethed! :smelter:

En bliver jo megameget killingeskruk… :hjerte:

… åhja, jeg smelter også helt :hjerte: :inlove:

… hvor lang tid brugte du så på at få dem til at sidde stille :muhaha: :engel2:

[QUOTE=Vipstøsen;1316067]… åhja, jeg smelter også helt :hjerte: :inlove:

… hvor lang tid brugte du så på at få dem til at sidde stille :muhaha: :engel2:[/QUOTE]

Nu er det jo skovkatte. De kræver knap så meget hårdt arbejde som orientalere. Jeg ved det, for jeg har set Julias videoer af orierne, og jeg været med ved en fotosession af Hannes killingers mor og hendes søskende. En markant forskel :slight_smile:

hvor er de kære :hjerte:

[QUOTE=Vipstøsen;1316067]… åhja, jeg smelter også helt :hjerte: :inlove:

… hvor lang tid brugte du så på at få dem til at sidde stille :muhaha: :engel2:[/QUOTE]

Ikke ret lang tid for de hoppede selv op i kurven.
Jeg har altid kurven stående ved siden af fødekassen, når de er heeelt små. Når jeg skifter underlag i fødekassen, så putter jeg dem over i kurven, for så er de rolige (jeg ved hvor jeg har dem og mormis stresser ikke over killinger der “skriger”). De kender derfor kurven og den duft.

Kurven har i nogle uger stået udenfor kravlegården.
Jeg satte den ind til dem, for nu er de store nok til selv at kunne kravle op i den, hvis de vil det … og det ville de. Ikke overraskende var Kappa den første mand i kurven, og så hentede jeg kameraet.

Kort efter kravlede Koko selv op til brormand (der ser sådan lidt whaaaat-agtigt ud) :høhø:

Lige bagved kom Kalimba, der også kravlede op.

Kato kom også hen til kurven og ham puttede jeg op til de andre. Så sad de der og så noget så søde ud.
Jeg flyttede kurven op på puden og skød et par billeder af dem. Vidste ikke om billederne ville blive skarpe, for det er en linse hvor man skal have en vis afstand, og jeg blev lidt begrænset af pladsen i kravlegården. Men det blev nogle fine billeder :cool2:

Ingrid har på sin vis ret. Skovkattekillinger kan være rolige, MEN der er også dage, hvor jeg bare opgiver at tage billeder, fordi de har for meget krudt i poterne :smiley:

Ih, jeg ser først tråden nu. Men hvor er de dog bare kære :inlove:.

Her er en lille video af livet i kravlegården :slight_smile:

[video=youtube_share;eanSuPEzpfE]MOV 2036 - YouTube

Små tumlinger :hjerte: De er ikke bange for at prøve sig selv af :høhø: