Ny bruger siger hej :0)

:):):slight_smile:

Hej alle.

Jeg hedder Therese, er 50 år ung og bor til leje hos huskatten Silke på snart 9 år og hos Rynke, en leopardskildpadde på snart 3-4-5 år ???

Vi bor i en dejlig stor lejlighed i København, hvor der er masser af plads til sjov og ballade.

Jeg har været/er på et andet katteforum i et par år - men der er meget stille for tiden, og da jeg SKAL have min daglige dosis af kattebilleder/historier - så vil jeg prøve at se, om der er lidt mere liv herinde.

:kryds::kryds::kryds:

Her kan du se mine bofæller Silke og Rynke :

Venlig hilsen

Therese

Hold da op… sikke et rod… billederne skulle have været vist ét af gangen, under hinanden… sorry !!

hej Therese :slight_smile:

hjertelig velkommen - og til dem der ikke ved det er Therese vores medlem nr 500 -hop

dejligt du havde lyst til at være med og jeg glæder mig til at hygge med dig i trådene

-kramer og tak for de fine billeder - kan se Silke har samme forkærlighed for små kasser som mine drenge -LOL

hvis der er noget du er i tvivl om - så tøv ikke med at spørge - enten via pb til mig eller i forummet “hjælp til brugerne”

endnu engang velkommen

-kramer

:velkommen: til et dejligt katteforum. Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde sammen med alle os andre kattegale :thumbup:

Hej og :velkommen: til dig og dine dejlige dyr -love

Hej Therese og velkommen hertil :velkommen:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen::velkommen:

Ja, jeg har jo den ære, at kende Therese, smukke Silke og herlige Rynke privat.

(Vi er naboer)

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Godt du fandt herind Therese -her kan du bestemt få din daglige dosis kattebilleder, samt sjov og ballade i massevis.

Du vil garanteret komme til at hygge dig!

:kittens

Hej Therese
Velkommen til - håber du bliver glad for at være her :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hej Therese, din gimpe :wehuu:

Hvor er jeg glad for at se dig herinde :wehu::wehu::wehu:
Et stooort :velkommen: fra mig :thumbup:

:wehu: :wehu:

Nummer 500 - det er sejt :thumbup:

Hej Therese

:velkommen: her i vores hyggelige forum :ok:
jeg håber du vil blive rigtig glad for at være herinde…

Hej Therese

Stort tillykke med at du blev nummer 500 det er da stort :wehuu: :wehuu:

Kære Therese…:wehuu:
Du skal være så hjertelig velkommen.

Ååååååh…du skønne skildpadde Rynke.
Jeg er helt vild med dig. :juletrae

Som ung havde jeg skildpadden Thorvald.
Mine katte elskede Thorvald - og blev de “for meget”
gik han blot ind i “sit hus”
Pragtfuldt dyr :inlove:

Mange gode jule-hilsner
Mona

Hej og velkommen til

Sød skildpadde og dejlig kat :slight_smile:

[quote=Battlestar;87418]hej Therese :slight_smile:

hjertelig velkommen - og til dem der ikke ved det er Therese vores medlem nr 500 -hop

dejligt du havde lyst til at være med og jeg glæder mig til at hygge med dig i trådene

-kramer og tak for de fine billeder - kan se Silke har samme forkærlighed for små kasser som mine drenge -LOL

hvis der er noget du er i tvivl om - så tøv ikke med at spørge - enten via pb til mig eller i forummet “hjælp til brugerne”

endnu engang velkommen

-kramer[/quote]

:):):slight_smile:

Tak for velkomsten, her virker utrolig rart - har luret lidt på en masse dejlige billeder - og prøvet at orientere mig lidt herinde.

Og tro mig ! :tihi: jeg skal nok stille spørgsmål - for dét med det tekniske ligger ikke lige til højrebenet her hos mig…

Og Silke ??

Ja, hun eeelsker kasser - især dem der er for små.

:pote::pote::pote:

:):):slight_smile:

Mange tak for velkomsten, jeg er sikker på at jeg nok skal få mange gode timer herinde - bare det er noget med katte, så er jeg nærmest lykkelig.

:wehuu:

:):):slight_smile:

Mange tak for din velkomsthilsen, sødt af dig at byde mig/os velkommen herinde.

-engel

:):):slight_smile:

Hej - og tusind tak skal du have.

-engel

Ja, jeg har jo den ære, at kende Therese, smukke Silke og herlige Rynke privat.

(Vi er naboer)

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Godt du fandt herind Therese -her kan du bestemt få din daglige dosis kattebilleder, samt sjov og ballade i massevis.

Du vil garanteret komme til at hygge dig!

:kittens[/quote]

:):):slight_smile:

Hej Eva !

Tak for din varme velkomst og de søde ord om Silke og Rynke.

Her virker rigtig hyggeligt, som nævnt har jeg været inde og lure på en masse dejlige billeder af jeres katte - det kan jeg bare aldrig blive træt af.

Nabohilsen herfra…

:thumbup:

Velkommen hertil. -velkommen

[quote=Vivi_Fletcher;87460]Hej Therese
Velkommen til - håber du bliver glad for at være her :)[/quote]

:):):slight_smile:

Tak skal du have - jeg er ret sikker på, at jeg bliver glad for at være her - alene den varme velkomst gør et stort indtryk på mig - og det luner at blive taget så godt imod, når man er helt ny.

-engel