Ny Don Juan (OSH)

Jeg tror ikke jeg har vist min nye hannkatt her inne :slight_smile: Det var kjærlighet ved første blikk i mars,men han kom først hjem da han var rundt 6 mnd.
Vi er så glad for han, og ikke minst er han sunn og frisk.
Han har jo sine feil som alle har, og hans feil er litt for små ører, som skulle vært litt lavere plassert.
Men til gjengjeld er alle hans andre kvaliteter helt perfekte til hans lille harem.Og ikke minst er han interessert i det søte liv :smiley:
Mine 2 forrige store håp hadde alvorlig smertelig HD og den siste hadde null interesse for damer. Nå er sistnevnte lykkelig kastrat og har det livet som nok var ment for han fra første stund. Det er bare så leit jeg ikke fikk videreført det gode gemyttet.

Men, nå har jeg min mønsterpus,og da håper jeg jo så klart på mange små med mønster etter han i fremtiden.

Han har det nydelige mønsteret classic, han er sjokolade og han er bicolour.
Så er han så utrolig lik Fayette. Dem er laaaaaaange,høybente og slanke begge to med helt fantastisk øyenfarge.
Han er er veldig stor i tillegg,så vi pleier å si han er vår lille hest :smiley: Da han kom hjem trodde jeg at jeg skulle hente en bebis,men i størrelse å bedømme var han mer som voksen,og han skal enda vokse en stund til.

Når han ikke synger de søteste sanger, så er han verdens beste buse-onkel for lille Tiger. Markering vet han ikke hva er enda,og man kan håpe han ligner på pappan sin,så starter han ikke med det heller.
Han er en A-typisk slitsom og aktiv orientaler som er høyt og lavt til en hver tid når han ikke sover :engel2:, men han er også en purrende mammadalt som har fast plass i sofaen med meg hver eneste kveld. Han elsker krimserier som meg,så vi er et riktig fint radar-par :wink:

Jeg elsker svenske pusekatter og tiltrekkes gang på gang av dem. Selv er han etter tysk pappa og russisk mamma.
S*La Bell Dinky Toy


:hjerte:Han er 99 % perfekt fordi:hjerte: :

Han har nydelig øyenfarge:

Nydelig profil:

Et utrolig vakkert mønster:

Fantastisk eleganse og lengder:

Og et ubeskrivelig godt gemytt purrrrrrrrr :

Hvor er han dog flot :slight_smile:

Nøj hvor er han smuk :hjerte:

Sikke en lækker sag :slight_smile:

Orv, han er fiiin :hjerte: - og LANG…:smiley:

Øj han er godt nok lækker, rigtig lækker & du har ret, de øjne er bare nydelige :savle: :smelter:

Han er bare rigtig flot og lækker! :slight_smile:

Oh Waaauu Veena!!!
Han er SMUK!! :love2:

Åhhh… altså… :smelter:

/Mette

Uuuuuuuhadada hvor er han lækker! Lang og fantastisk!

Hans ører er ikke gigantiske, nej, men de har nu da en pæn størrelse endda :slight_smile: Og hvis han bare giveer alle de andre flotte ting videre, så må mor komme med ørerne L

Sikke da et fantastisk ansigt og sikke en lang krop :lovelove:
Og hans sind lyder også perfekt :ok:
Tillykke med ham Veena - jeg håber han bliver alt det du ønsker dig :slight_smile:

Lækker, lækker dreng :hjerte:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;879942]

Hans ører er ikke gigantiske, nej, men de har nu da en pæn størrelse endda :slight_smile: Og hvis han bare giveer alle de andre flotte ting videre, så må mor komme med ørerne L[/QUOTE]

Nettopp, hans harem har det han mangler :smiley:
Men jeg vil påstå at han har flere fordeler enn damene.
Men en slik mannlig utgave av Twiggy, sammen med bryggerihest-linjer, så håper vi dem arver mest fra sin far :tihi:

Tusen takk alle sammen.:slight_smile:

Hvor ser han flot ud. :hjerte:
Og jeg ved godt, det ikke har den store betydning for hans fremtidige “arbejde”, men hvor har han dog et smukt mønster til sine dejlige farver. :smiley:

Han er pragtfuld Veena :slight_smile: … virkelig skøn… :smelter:

:smelter:

Øjne, look og mønster :besvimer::hjerte::hjerte::hjerte:

Han er dejlig :inlove: lige min type - uanset hvad andre siger om ørerne :thumbup: Jeg kan nemlig rigtig godt lide de moderate orientalere.

Bryggerihest-linjer :klapper:

Han er godt nok en flot fyr :hjerte:

Kæft hvor er jeg vild med hans mønster og farver!!