Ny Hårfrisure

Hejsa allesammen :heya:

Tiden er kommet til at jeg i det nye år vil have en ny frisure
Den skulle gerne passe til min tøjstil som strækker sig lige fra Baggy pants til alternativt :muhaha:

Men jeg er helt lost… Den må gerne være frisk og fræk

Håber nogen af jer har nogen idéer :kryds:

Ligger billede ind af nuværende hairdue :stuck_out_tongue:

Mange hilsner
Sabrina

Nu har jeg lidt svært ved at se hvor langt dit hår er i nakken.

Men hvad med noget i den her stil, det synes jeg er friskt og så måske med en farve der er lidt mere sprald i:)

[quote=Ulla;516782]Nu har jeg lidt svært ved at se hvor langt dit hår er i nakken.

Men hvad med noget i den her stil, det synes jeg er friskt og så måske med en farve der er lidt mere sprald i:)

[/quote]

Det har nogenlunde samme længde som på det billede du har lagt ind :slight_smile:

Hvad med langt hår - kan så godt se at det med det friske og anderledes kommer til at tage tid så:tihi:

Jeg synes også noget med noget blond, det frisker i hvert fald!!!

[quote=Helene;516955]Hvad med langt hår - kan så godt se at det med det friske og anderledes kommer til at tage tid så:tihi:

Jeg synes også noget med noget blond, det frisker i hvert fald!!![/quote]

Sys ikke langt hår klæder mig :stuck_out_tongue: og så syns jeg det er lidt kedeligt til mig :tihi:

Du kan jo alternativt også finde en frisør der er interesseret i modeller, så laver de noget nyt, spændende og top moderne, ofte med nogle fede farver man ikke selv havde overvejet:)

Jeg har benyttet mig af det mange gange, og har virkelig haft mange fede frisurer på dén konto. Har også haft mange fede korte frisuerer hvor de så har brugt extensions for mere dramatisk effekt:ok:

De fleste frisører har et godt øje for hvad der klæder én, og hvilke farver man vil kunne bære.

Jeg synes denne frisure er super fed - med det lange pandehår men så på resten.

Ellers har jeg en veninde som havde dreadlocks, dem blev hun træt af så hvad gør man? Man baberer sig skaldet … det er vildt flot! Hendes øjne og øjenbryn har aldrig været så markerede som de er nu! :slight_smile: Men det er måske også liiiige vildt nok :rock:

Nu ved jeg ikke hvordan dine kæber og kindben er, men er de bare lidt markerede, så ville en klipnig hvor det er kort i nakken og omkring ørene som den ovenocer være god, jeg ville nok vælge kortere pandehår, så det går lige til dine øjne.

Med hensyn ti farve synes jeg bestemt ikke du skal gå lysere. Måske mørkt i bundet og det korteste og så en rødlig farve som den du har nu i spidsetne.

Jeg synes det er så fedt når nogen tør have det korte hår!!