Ny her:) Dette er mig og mine missere

Jeg er ny her på siden og vil derfor gerne lige præsentere mig selv og mine missepiger. På profilbilledet kan man jo se hvordan jeg ser ud, jeg har tre børn i aldrene 4 år, 3 år og 7 måneder. En dreng og to piger. Jeg har lige haft 5 års bryllupsdag, og så studerer jeg og min fritid går med familien som selvfølgelig er det vigtigste for mig. Der næst bruger jeg min frtitid på at hjælpe nødstedte katte og så går jeg meget op i kost og sundhed:)
Nå det her med at uploade billeder af mine missere, har jeg fundet ud af jeg ikke er så god til, så jeg vil bare lige fortælle videre.
Den gråstribede hun kat hedder Bertha, hun voksede op her som killing, hun og hendes søskende var hittere som jeg tog til mig. Da de alle var gamle nok fik de nye familier. Jeg har altid holdt kontakten med dem og da Berthas ejer ikke længere kunne have hende, så kom hun hjem til os igen:)
Den grå hun kat hedder Medussa. Hun har været hos os i 1½ uge ca og vi har på fornemmelsen at hun har en kage i ovnen Medussa kom til os fordi Bertha havde den med hjem hver gang hun skulle hjem og spise. Medussa var så fuld af lopper, tæger og orm så jeg tog hende ind og gik i gang med den helt store “operation”. Hun har hverken øremærke eller chip og vi prøvede at efterlyse evt. ejere til hende, men der var ingen der kendte hende og normalt plejer vi så at kontakte dyrenes beskyttelse, men da vi kun har Bertha og Medussa bare er en rigtig lækker husmisser, så blev vi enige om at hun kunne blive hos os.
Jeg er jo en rigtig katmaren og hvis det stod til mig så skulle jeg jo redde alle nødstedte katte i verdenen. Af den grund har jeg også en aftale med min mand om at jeg ikke bevidst må tage ud og anskaffe en ny kat med at købe en kat og sådan noget, for jeg kan hurtigt få fyldt huset med katte der er nødstedte og skal reddes så når vi får ny kat, er det kun fordi der er kommet en forbi der trængte til hjælp. Allerede bare på 1 år har vi haft 4 voksne katte og 2 kuld killinger igennem vores hjem, nogle kommer til dyrenes beskyttelse og andre bliver hos os og “kommer til hægterne” hvor efter vi så finder dem en ny god familie:)

Jeg har lige et problem med at uploade billeder:(

Hejsa og -velkommen dejligt at læse om dig og din familie og ikke mindst om dine misser -høhø

Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde sammen med os andre kattegale. Kattene er vores fælles passion men forummet er så dejlig så det giver plads til andre ting også. -forelsket

Sig endelig til igen hvis du ikke finder ud af det med billeder, så skal jeg prøve at hjælpe dig

først skal du lige lægge billederne ind på galleriet så de ligger online…

1. åben dit galleri på kattegale. Tryk på ”opret album” og lav et nyt album der hedder ”min kat” eller hvad du nu vil kalde det. Tryk derefter i top menuen på ”upload billede”. Så får du en side hvor du kan uploade filer fra din computer til dit galleri. Vælg de filer du gerne vil have op. Når filerne er uploadet bliver du bedt om at placere i et album. Vælg ”min kat”

2. Gå nu til “mit galleri” i topmenuen. Find billedets URL adresse ved at åbne billedet i dit galleri og ”HØJREKLIK” PÅ billedet. Tryk på Egenskaber (Properties) i bunden af den grå boks og kopier URL-adressen midt i den lille grå boks der åbner midt i dit synsfelt. (marker hele adressen med musen og tryk tastekombinationen Ctrl+c)

3.Gå tilbage til din tråd i forummet. Sæt den URLadresse du lige har kopieret fra galleriet ind Marker den helt blå og tryk “IMG” - 3 knap fra højre lige over tekstfeltet…

Tryk ikke ”Vis prøve” de det laver uorden i tingene og så virker det ikke…
God fornøjelse…

Hej og Håber at du bliver rigtig glad for at være her hos de kattegale, til en masse hyggelige kattesnak.

Tusind tak for den dejlige velkomst og for din vejledning med billederne -kramer
Jeg vil sætte mig med det med billederne i aften:)

Velbekomme, vi er her jo for at hjælpe hinanden -høhø

Hej -velkommen

håber du vil finde dig rigtig godt tilrette her på kattegale -lazykitty

Hej og -velkommen til Kattegale :slight_smile:

Glæder mig til at se billeder af dine katte [bigloony]

-velkommen her hos os på KatteGale. Jeg håber, at du bliver rigtig glad for at være her og jeg glæder mig til at se billede af dig, din familie og dine dejlige katte -velkommen

1000 gange velkommen!!
Glæder mig til at sludre med dig i forummet -thumbs
Knus!

Jeg vil også lige huske at ønske dig
Håber du bliver rigtig glad for at være her -thumbs

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

hej katmaren :slight_smile:

sikke en fin beskrivelse :slight_smile: glæder mig meget til at se dig i trådene og godt at de lykkedes dig at få vist os dine fine misser :slight_smile:

stort velkomst -kramer

Miss T

Hej Katmaren

Velkommen på Kattegale.dk

Jeg håber du bliver gald for at være her og jeg ser frem til at se dig i trådene.

Vh Annette

Enig -thumbs -velkommen

Enig -thumbs

Jeg vil også lige skynde mig at byde dig velkommen herinde…

Jeg glæder mig til at se dig i trådene :smiley: :smiley:

Halløj, velkommen hertil. -velkommen [bigloony]
Sikke nogle fine misser. -love -love

-velkommen