Ny her inde :D

Hej jeg hedder Isabella . :slight_smile:
Jeg bor ved hobro sammen med min kæreste og 2 dejlige katte (MCO) honey og armani .
til dagligt arbejder jeg som extensionist i randers, hvor min moster er chef, så vi hygger os rigtig meget .
jeg kommer opringeligt fra Låsby ved silkeborg , og tog det store skridt og flyttede til hobro for et år siden , det har været rigtig svært for mig. og er det stadig også lidt . men jeg har min kæreste og hans familie som har taget rigtig godt imod mig.
Jeg elsker mine katte overalt på jorden , de er mine små baby’er . jeg plejer altid at sige til dem at de er de nemmeste børn man kan få. :D:D .
Honey hedder rigtig Dk moviecoons bibiane, men jeg omdøbte hende, da jeg synes at honey bare passede perfekt til hende. :slight_smile:
Armani har jeg selv fået lov til at døbe, Armani octimis prime :smiley: . Og det hedder han fordi min kærestes yndelings film er transformers, og der er en robot der hedder octimus prime. Så derfra kommer navnet . Jeg lavede det jo så bare om til octimis prime . også selvfølgelig Armani som fornavn, fordi jeg synes det er et fedt navn :slight_smile:
Bortset fra det, er jeg en glad pige selvom livet kan være hårdt.
og jeg ELSKER katte , så jeg passer godt til at være kattegal [bigloony]
Det var vidst det meste . :slight_smile:

hej Isabella

Stort -velkommen til dig, Armani og Honey :slight_smile:

dejligt at se jer herinde og glæder mig til at se jer i trådene

Mange -kramer
Miss T

Hej og velkommen -thumbs

-velkommen Bella. Jeg håber, du vil blive rigtig glad for at være her på KatteGale og at du vil bidrage med en masse positive input.

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Også stort -velkommen fra mig. Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde på kattegale.

-velkommen herind til de gale [bigloony]

Velkommen til os på KatteGale.dk

Håber du bliver glad for at være her og ser frem til at se dig i trådene. [bigloony]

Hej Bella -velkommen

Dejligt du fandt vej til os kattegale -lazykitty -lazykitty

Halløj, velkommen hertil. -velkommen Håber, du vil få en masse gode tider herinde. :smiley:

Og husk - vi elsker billeder. -forelsket -thumbs

-velkommen her inde hos os andre kattegale… Jeg håber at du får mange hyggelige stunder her inde

Hej og -velkommen hos de kattegale. Håber du bliver glad for at være her :smiley: