Ny her :)

Hej alle :slight_smile:
som overskriften lyder, er jeg ny.
Jeg har en dejlig Maine Coon tøs på 5 måneder ved navn Diva :slight_smile:
alt i alt er vi 6 levende væsner i vores hjem, ud over Diva, bor jeg sammen med min kæreste, Jesper på 29 år, og vores 2 vidunderlige børn, Monique på 4 år og Thor på 2 år. Ikke at forglemme vores nymfeparakit peanut :slight_smile: Og nååårh ja, jeg selv hedder Kate og er 27 år (om et par måneder)

Velkommen til :smiley:

Velkommen til det stærkt vanedannende forum :smiley:

Velkommen til dig :smiley:

Velkommen til:)

Hej og :welcome:

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her :heya:

Velkommen hertil

[ATTACH=CONFIG]72848[/ATTACH]

:velkommen:

Velkommen til dig og hele “menageriet” :smiley:

:velkommen:

Hejsa, Kate - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Jeg boede også i Roskilde i mange år - en dejlig by.:thumbup:

:heya: Velkommen til.

Må vi ikke se et billede af din Diva? :slight_smile:

Hej og :velkommen: til dig :slight_smile:

Velkommen herinde :heya:

:slight_smile:

Hjerteligt velkommen

Tak skal i alle sammen have =) hvordan ligger jeg lige billeder ind?? :wink:

Jeg kan ikke svare på, hvordan du uploader billeder til forum her. Den funktion bruger jeg aldrig selv. Jeg har mine billeder liggende på Picasa, så jeg linker til dem der.

Hvis du også har dine billeder liggende på nettet et sted i forvejen, så kan du højreklikke på dem og kopiere billedets webadresse. Derefter trykker du her på sitet på det lille billede i værktøjslinjen i editoren, og så vælger du “From URL” og kopierer linket ind i boksen.

Jeg kan så lige fortsætte Ingrid/Galaths forklaring :slight_smile: Hvis du vil sætte et billede ind direkte fra din computer, så trykker du på billed-ikonet i bjælken øverst i tekstfeltet og vælger ‘from computer’ hvor du først vælger at gennemse (der opper en almindelig mappe-åbning op) og bagefter vælger du ‘upload’ :slight_smile: