Ny herinde

Hejsa

Jeg er en unge kvinde som leder efter andre i Silkeborg, som “passer” vildkatte. Jeg har lige købt en lejlighed og der fulgte en lille mis med. Hun har fået killingerne for 2 uger siden, og jeg ved intet om katte, da jeg altid har haft hund. Jeg vil gerne have hende indfanget og steriliseret, og ha´killingerne checket.
Håber at nogle herinde kan hjælpe mig, da jeg generalt bare eeeeeeeelsker dyr.

mvh

JeanneSolo

Velkomme til.
Kan du ikke ringe til Kattens værn og få dem til at hjælpe dig. De har hjulpet mig med at indfange, 5 killinger, mormissen og en hankat. Må lige sige at killingerne blev aflivet, de var for vilde. Men hankatten er nu genudsætnings kat hos mig og hunkatte bor hos kattefangeren i Sønderborg.

Hejsa Irene

Mange tak for rådet - har lige kontaktet kattens værn - killingerne er heldigvis stadig meget tilgængelige, så håber at hun snart kan blive fanget og steriliseret. Jeg vil rigtig gerne have hende gående i haven og min hund er ligeglad. Katte har åbnet en helt ny verden for mig, så har lige doneret lidt til Inges Kattehjem, da hunde altid har fået min økonomiske støtte. Forresten ved du noget om nogen som kunne lave mig et læhus til missen om vinteren???

Mvh

Jeanne

[QUOTE=jeannesolo;876683]Hejsa Irene

Mange tak for rådet - har lige kontaktet kattens værn - killingerne er heldigvis stadig meget tilgængelige, så håber at hun snart kan blive fanget og steriliseret. Jeg vil rigtig gerne have hende gående i haven og min hund er ligeglad. Katte har åbnet en helt ny verden for mig, så har lige doneret lidt til Inges Kattehjem, da hunde altid har fået min økonomiske støtte. Forresten ved du noget om nogen som kunne lave mig et læhus til missen om vinteren???

Mvh

Jeanne[/QUOTE]

Det burde være rimelig nemt at tømre et lille læ hus sammen til missen. Evt kan et gammelt hundehus sikkert også gå an.

Måske er nogen fif at hente her: http://www.vildkatte.dk/index2.htm

Ellers er du kommet til det helt rigtige sted. Og hvor er det dejligt at du gerne vil beholde hende og passe på hende selvom hun ikke er tam. :hjerte:

Hejsa, Jeanne - og velkommen til Kattegale. Her er altid god hjælp at finde. :slight_smile:

Velkommen til kattegale :velkommen:

:heya: Velkommen til.

Der er flere herinde, der har vildmisser, så jeg er sikker på, du nok skal kunne finde noget hjælp. Men prøv at lave en separat tråd om emnet (altså læskuret) i et relevant forum. Der er flere, der ser det, hvis den får en tråd for sig selv.

:velkommentilkg: og held og lykke med vildkattene.

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til :heya:

Hej Jeanne :slight_smile:
Godt, at du har fundet herind - og endnu bedre, at du tager dig af mormis og kitterne :slight_smile:

Stort velkommen til dig :velkommen: Jeg håber, at det kommer til at rigtig godt med vilde mormis og de små - super dejligt, at du vil gøre en indsats for dem :ok:

:velkommen: fra mig også :slight_smile: