Var jo ovre hos mine dyrlæger idag og afleverer nye penge til hittekattekontoen…og hvad sad i et af burene. En lille sort husmisse"mus"…på 6 uger…580 gram og jeg har aldrig oplevet så kærlig og nusket misling. Da min dyrlæge åbnede buret sad den på indersiden af treemmerne og da pladsen var stor nok sprang den direkte over på min skulder. Der sad den så i 1,2 sekunder før den gik på opdagelse PÅ MIG.
NUUUI den er sødde. Sort med en lillebitte medaljon. Det er en husmis men dens øjne er helt forkerte husmissemæssigt…og dens hovedfacon ligeledes. Den er fremlyst for den er ikke fundet på en måde så det behøver være svigt involveret. Det var en mand der kom ind på klinikken fordi han var ved at køre den ned. Det foregik i RY hvor mine dyrlæger har en klinik også. Nu er der sat sedler op allevegne og så får de der burde passe bedre på den 1 uge til at vise sig. Den er bragt ind i fredags. Den er med en af mine vet. hjemme og med på arbejde igen. Men viser dens ejere sig ikke skal der findes ud af noget.
Da jeg undersøgte den opdagede jeg den havde rød neglelak på en af forkløerne, så enten er den fra et kuld og mennesker hvor de har mærket det eller det er børn der har “moret” sig med at lakerer negle.
Jeg håber på det første for det fortæller der trods alt er nogettankevirksomhed bag OG nogle mennesker der mener man skal kunne kende forskel på killingerne.
Vinni vil tage billeder imorgen…NU ER I ADVARET:rock:
“Mus” kommer ud i sit nye hjem imorgen…OG det vigtigste er…der er i forvejen en killling
Er det et helt nyt hjem til den, eller var den fra nogle mennesker, hvor den så er kommet tilbage?
Det neglelak kunne jo godt tyde på det.
[quote=Bamse;441557]Er det et helt nyt hjem til den, eller var den fra nogle mennesker, hvor den så er kommet tilbage?
Det neglelak kunne jo godt tyde på det.[/quote]
Jeg håber på det første
editted, selvfølgelig, det første hjem, dvs det andet… haha
Det er et nyt hjem den får imorgen. Den blev bragt ind i fredags så dens mennesker har fået (imorgen iberegnet) 6 dage til at henvende sig. HVIS de henvender sig og vel og mærke er ok, så kommer den også tilbage til sin missemor. Men lige nu er det vigtigste den får en artsfælle at være nullerputtet med
ja det rigtigt nok:) jeg håber alt godt for den lille sag
Hittemus er kommet hjem til sin egen missemor.
Mine dyrlæger vidste jo hvor den var samlet op OG da de kender området kontaktede de kredsformanden i DB…og hun fik en anelse om hvor den hørte til…så nu er “MUS” hjemme ved sin mor igen.
Fået at vide idag da jeg var omkring klinikken
Det var vel nok godt for den lille mus at den fik sin mor igen.
Mor er jo den bedste i verden:)
Hilsen Lisbeth
[quote=kamikaze;441236]Var jo ovre hos mine dyrlæger idag og afleverer nye penge til hittekattekontoen…og hvad sad i et af burene. En lille sort husmisse"mus"…på 6 uger…580 gram og jeg har aldrig oplevet så kærlig og nusket misling. Da min dyrlæge åbnede buret sad den på indersiden af treemmerne og da pladsen var stor nok sprang den direkte over på min skulder. Der sad den så i 1,2 sekunder før den gik på opdagelse PÅ MIG.
NUUUI den er sødde. Sort med en lillebitte medaljon. Det er en husmis men dens øjne er helt forkerte husmissemæssigt…og dens hovedfacon ligeledes. Den er fremlyst for den er ikke fundet på en måde så det behøver være svigt involveret. Det var en mand der kom ind på klinikken fordi han var ved at køre den ned. Det foregik i RY hvor mine dyrlæger har en klinik også. Nu er der sat sedler op allevegne og så får de der burde passe bedre på den 1 uge til at vise sig. Den er bragt ind i fredags. Den er med en af mine vet. hjemme og med på arbejde igen. Men viser dens ejere sig ikke skal der findes ud af noget.
Da jeg undersøgte den opdagede jeg den havde rød neglelak på en af forkløerne, så enten er den fra et kuld og mennesker hvor de har mærket det eller det er børn der har “moret” sig med at lakerer negle.
Jeg håber på det første for det fortæller der trods alt er nogettankevirksomhed bag OG nogle mennesker der mener man skal kunne kende forskel på killingerne.
Vinni vil tage billeder imorgen…NU ER I ADVARET:rock: [/quote]
Godt jeg gik glip af dette indlæg:ups:…ellers havde jeg nok været meget ked af det lige nu…godt den bette snuske kom hjem til sin moar igen:rock: