I anledning af, at vi har fået Vorbeck som stamnavn, så har vi lavet ny hjemmeside og nyt banner - hjemmesiden kan ses ved at klikke på banneret
I må meget gerne checke siden og komme med konstruktiv kritik og kommentarer
I anledning af, at vi har fået Vorbeck som stamnavn, så har vi lavet ny hjemmeside og nyt banner - hjemmesiden kan ses ved at klikke på banneret
I må meget gerne checke siden og komme med konstruktiv kritik og kommentarer
Den ser rigtig fin ud, og dejlige farver. Tilllykke med stamnavnet.
Jeg er vild med det banner.
Det er så smukt…
Rigtig fin hjemmeside:ok:.
Især kan jeg godt lide beskrivelserne af kattene - de er både søde, sjove og giver et fint indtryk af både jer og kattene.
Tillykke med siden.
Hilsen Jette.
Jeg syntes at den ser fin ud, men, der er ting jeg ikke bryder mig om
Du bruger ordet tak i stedet for med venlig hilsen. På mig lyder det hårdt.
Det samme med mange tak
Om os omhandler ikke jer, det viser to billeder af jer og ikke ret meget andet, der burde i måske fortælle lidt om jer også
[quote=birtheras;295209]Jeg syntes at den ser fin ud, men, der er ting jeg ikke bryder mig om
Du bruger ordet tak i stedet for med venlig hilsen. På mig lyder det hårdt.
Det samme med mange tak
Om os omhandler ikke jer, det viser to billeder af jer og ikke ret meget andet, der burde i måske fortælle lidt om jer også :)[/quote]
Teksten på forsiden er skrevet lidt hurtigt, og bliver sikkert skiftet helt ud, og siden “Om os” er slet ikke færdig
Rigtig flot hjemmeside, godt fyldt med info.
Tak for beskrivelserne i udtryk og begreber under udstilling - den vil jeg vende tilbage til mange gange.
[quote=Troldegaarden;295312]
Tak for beskrivelserne i udtryk og begreber under udstilling - den vil jeg vende tilbage til mange gange.[/quote]
Den er nemlig rigtig god, og jeg har faktisk kopieret det fra en anden hjemmeside (med tilladelse), og derfor står der også kildeangivelse nederst på siden
Jeg synes den er rigtig fin Jane og meget overskuelig