Ny hjemmeside

Kig gerne forbi og kom gerne med Ris/Ros. Den er ikke helt færdig endnu. så der er rig mulighed for ændringer osv,

-kramer

http://dharmakaya.minisite.dk/default.aspx

Den ser da umiddelbart godt. Der er kun 1 ting jeg synes du mangler, og det er noget om hvor i landet i befinder jer - samt et telefonnummer. Jeg ved i hvert fald, at hvis jeg er interesseret i en killing, så er det 2 ting jeg gerne vil vide - synes det virker en anelse “useriøst” hvis folk ikke helt vil stå ved hvem de er og hvor de bor (når man er opdrætter altså - alle andre private hjemmesider behøver folk ikke skrive det på)

Det har absolut ikke noget med useriøs at gøre, det har noget med sikkerhed at gøre…
Hvis du lægger din adresse ud, så ved alle hvor de kan finde lige den type kat. -what

Hvis killingekøbere virkelig er interesseret ja så kan de maile eller ringe og der få en adresse.

Flot side, umiddelbar kunned et være rart måske et link til kattenes stamtavler?

Nu vi er ved emnet har jeg selv fået lavet udkast til min nye hjemmeside, nogle der har lyst at gå ind og kikke…??
www.redridinghood.dk
Og nej, der virker stamtavle linksne heller ikke -uha

Det har absolut ikke noget med useriøs at gøre, det har noget med sikkerhed at gøre…
Hvis du lægger din adresse ud, så ved alle hvor de kan finde lige den type kat. -what

Hvis killingekøbere virkelig er interesseret ja så kan de maile eller ringe og der få en adresse.[/quote:3aj5u35j]

Det var nemlig det jeg tænkte. Man hører jo så meget, så jeg ville være nervøs over at ligge mine adresse direkte på nettet. Men jeg kan måske lige skrive at vi bor i Odense, så ved man nogenlunde hvor vi kan findes.

Tak for svar [bigloony]

Jamen, der er jo heller ikke tlf-nr. Der behøves vel heller ikke være den fulde adresse, men som det er nu, så ved jeg ikke om de bor 5 km fra mig - eller i den anden ende af landet. Vi er jo alle forskellige, og jeg gave bare udtryk for, hvad jeg synes der mangler på side (når nu der blev spurgt om vores mening) jeg slår skam ikke nogen oven i hovedet…

Nå, vi skrev nok samtidig [bigloony]

Super det med stamtavlerne, har haft tænkt på det før, men kom helt fra det igen -thumbs
Og hvor er din hjemmeside også super flot [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Hvis killingekøbere virkelig er interesseret ja så kan de maile eller ringe og der få en adresse.[/quote:37mi60z7]

Enig, jeg kender til mange opdrætter, som kun har deres mail adr, stående på deres hjemmeside… at man så kan går ind under div klubbe og finde mere info, det er en anden side af sagen.

Det ser rigtig fint og lyserødt ud -høhø Måske er det kun mig der er halvblind, men jeg synes nu at teksten i menuerne er ret lille… Skal jo nærmest have hovedet helt ind i skærmen -hæhæ

rigtig flot side -thumbs Det eneste jeg kunne tænke mig der kom på er noget om hvad i forventer af jeres killingekøber noget med at i ikke sælger katte til steder hvor de kommer ud. og I kun sælger neutraliseret killinger til kæl… Ved godt det ikke er aktuelt endnu da jeres avlspige kun selv er en killing. Men kunne forestille mig det var en oplysning der ku sotere nogen af de useriøse køber fra inden de henvender sig til jer.

HA HA HA okay, jeg prøver lige at ændre det lidt.

Ja rigtig god ide, har selv tænkt lidt på så det skal nok komme på -thumbs -thumbs

Tak for kigget [bigloony]

Jeg kan slet ikke klare farven, den er alt for fimset og lillepigeagtig til mig. Håber ikke det virker fornærmende, for det er ikke meningen.
Og så bryder jeg mig generelt ikke om opbygningen af de der 123 hjemmesider.

Undskyld jeg er så negativ.

HE HE HE Det helt okay, alle har jo ret til deres meningern [bigloony] [bigloony] Og jeg skrev netop for at få kritik både positiv og negativ.

jeg har haft snakket med en der kunne hjælpe mig med at bygge en side op selv, da dette ikke er noget jeg selv kan finde ud af, så 123 er måske kum midlertidigt. Nu må vi se. Men tak for kigget [smilie=hate-smile.gif]

[quote=“DK Musplheim”]

Jamen, der er jo heller ikke tlf-nr. Der behøves vel heller ikke være den fulde adresse, men som det er nu, så ved jeg ikke om de bor 5 km fra mig - eller i den anden ende af landet. Vi er jo alle forskellige, og jeg gave bare udtryk for, hvad jeg synes der mangler på side (når nu der blev spurgt om vores mening) jeg slår skam ikke nogen oven i hovedet…[/quote:k9qscrto]

Tror da heller ikke nogen tog det som slag -sorry

Så har jeg ændret farver.

Det er meget flottere de farver der. Og man får indtrykket af at det er et mere seriøst opdræt end med de andre farver -thumbs

Synes den ser rigtig fin ud, så ikke hvordan det så ud før, men jeg kan i hvert fald godt lide farverne -forelsket

Jeg er ikke så vild med 123hjemmesider -sorry
Din er dog ikke så slem, da du ikke har så meget i menu’en