Ny hjemmeside

Meget mere stiligt og roligt for øjet. Se jeg kan godt rose:-))
Men det svært at gi’ kritik, det er vi danskere ikke så gode til, slet ikke når vi bliver spurgt. Faktisk en dum egenskab.

Meget mere stiligt og roligt for øjet. Se jeg kan godt rose:-))
Men det svært at gi’ kritik, det er vi danskere ikke så gode til, slet ikke når vi bliver spurgt. Faktisk en dum egenskab.[/quote:1c5d1eoy]
[color=#800080]

WEEEEEEEEEEEEEEE jeg fik Ros [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Ej men jeg kunne godt selv se at det vist mere var en Prinsesseside end katteside, så det v ar super godt jeg lige fik det afvide. kritik behøves ikke at være negativ hvis den er konstruktiv, og det var den jo i dette tilfælde. [smilie=hate-smile.gif] -thumbs -thumbs

det skal du ikke være kedaf, er selv ikek så vild med dem hehe hehe hehe

Mange tak Celina -thumbs

Og hvad blev der af min Pink farve jeg syntes var så flot… -ked -uha

-høhø

UPS -hahaha -hahaha -hahaha -HUG -HUG -HUG

Jeg synes din hjemmeside er flot, med et meget roligt udseende -thumbs

jeg er dog ikke vild med opsætningen på 123 siderne, men synes bestemt du har fået det bedste ud af det -kramer

hej Jeanette, har været inde og lure på den, og skal lure lidt mere. Måske man kan lure lidt fif af, af en garvet Trold?? -høhø

Det er så let at arbejde i, at jeg er sikker på, at du overhovedet ikke behøver hjælp… Min hjemmeside har jeg lavet helt alene, og det er 1. gang jeg overhovedet prøver det -høhø -høhø

Men selvfølgelig vil jeg da gerne give et fif eller 2 -thumbs[/quote]

-respekt -respekt -respekt -storrespekt -hop -ROCK

jeg er tidligere bruger af 123 men skiftede til minisite fordi jeg ikke synes 123 levede op til mine krav.

minisite er som Jeanette også skriver, enormt let at arbejde i, på mange måder lig 123 konceptet bare med et flottere layout -thumbs

[quote=“Misurama”]jeg er tidligere bruger af 123 men skiftede til minisite fordi jeg ikke synes 123 levede op til mine krav.

minisite er som Jeanette også skriver, enormt let at arbejde i, på mange måder lig 123 konceptet bare med et flottere layout -thumbs[/quot
Super jammen så må jeg bare igang med at arbejde… -thumbs

Så blev den færdig på 123. Er selv blevet rigtig glad for den, men modtager stadig meget gerne kritik -thumbs -thumbs