Ny invandrer på Nørrebronx

denne gang helt fra Colombia:)

Jeg har ventet i lang tid på at få min nye dreng hjem, og nu er han her endelig, så jeg vil gerne præsentere Dclass Zeus of Gidahmir.

Vi har ikke helt fundet ud af, hvad han skal hedde til daglig, så pt bliver han kaldt Snøvsen.

Han kommer da godt nok langvejs fra. Velkommen til “ghettoen” Snøvsen, som i øvrigt er et herligt navn.
Hvem kan måske stå for en snøvs?

:wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med ham :slight_smile:
Han er bare rigtig smuk :hjerte:
Og så er han odd-eyed :wehuu:

Tillykke med ham…han ser bedårende ud!!! :hjerte:

Tillykke med ham. Han ser rigtig sød ud…:hjerte::hjerte: Godt nok speciel - jeg har aldrig set en perser med odd-eye før.:slight_smile:

Det har da været en lang tur for ham. Blev han ekskorteret af et mennesker, eller fløj han alene?

Ja, det var også det første, jeg lagde mærke til :smiley:

Han er godt nok fin :hjerte::hjerte::hjerte:

Nøj hvor er han smuk! :wehuu:

Sikken et pragteksemplar af en perser, stort tillykke :slight_smile:

KH
Linda

Tillykke - han ser dejlig ud :inlove:

Håber han vil bringe meget godt til dit opdræt :kryds:

Norh hvor er han dejlig!
Snøvs, åh ja, jeg grublede jo selv en tid af samme grund.
Don Johan, måske - guden Zeus var jo en værre damejæger i 117 forklædninger. Og hans kone Hera var så gudinde for - ægteskabet :tihi:

[QUOTE=Gidahmir;785250]denne gang helt fra Colombia:)
Jeg har ventet i lang tid på at få min nye dreng hjem, og nu er han her endelig, så jeg vil gerne præsentere Dclass Zeus of Gidahmir.
Vi har ikke helt fundet ud af, hvad han skal hedde til daglig, så pt bliver han kaldt Snøvsen.[/QUOTE]

Stort tillykke med den smukke sydamerikaner :flag: - må han opfylde alle forventninger. :kryds:

Kaldenavnet kunne også være “Sjus”, som jo er ret tæt på den engelske udtale af Zeus. :slight_smile:

Han er fantastisk Gitte :hjerte:

Stort tillykke med ham - han er godt nok enooormt fin! :inlove: :hjerte:

Han ser sød ud… til lykke med ham :slight_smile:

Stort tillykke med ham…hvor er han fin :wehuu:

Stort tillykke med ham, han ser fin ud. Især de kønne øjne :wink:

WOW :wow: :besvimer:

HA HA Finn siger at det vil da være en fin lillebror til drengene når den tid kommer :høhø:

Der er nogle ting der bare er værd at vente på, og ham her er da bestemt en af de ting,

Stort tillykke med ham, jeg håber at ham vil bringe dig mange glæder det har du fortjent

Tusind tak alle sammen :slight_smile:

Han er lige isoleret i soveværelset, men han er utrolig legesyg og snakkesalig, når jeg er inde ved ham.

Det har været en lang rejse for den “lille” fyr, men han blev eskorteret hele vejen, og med længere ophold. Først fløj de ti USA og var der et par dage, så derefter til Moskva. Og så gik turen til København, hvor han landede kl. 12.10.

Jeg er spændt på, når tiden kommer, om der kommer OE killinger her efter ham.

Nogen Kalle er og bliver han ikke…Kalle var noget helt specielt.
Men dejlig er han nu alligevel i mine øjne. :slight_smile: