Ny invandrer på Nørrebronx

:tihi::tihi:

Nuuiii hvor er han fiiiiiiiiiin:hjerte::hjerte:

Tillykke med ham

Cats og Conni

WOW Gitte, hold da op en skønhed, han er virkelig smuk og man får helt kyst til og kramme/kysse den smukke knægt. Uh er spændt på de killinger der engang i fremtiden kommer med ham og dine dejlige tøser

MVH
Gitte

Hold da op hvor er han skøn :smiley: :smiley: sikke en skøn snøvs :slight_smile:

Hold da op en smuksak :slight_smile:

Han er godt nok fin, det ser så nysseligt ud med odd-eyed :slight_smile:

Hvad kaldes den farvefordeling han har? Er det det, der hedder van? Det ser rigtig fint ud :slight_smile:

Og helt fra Colombia. Jeg tør slet ikke tænke på hvad sådan en sydamerikansk skønhed koster :uha:

Så kom han endelig :slight_smile: hvor er han bare smuk!!
Stort tillykke med ham Gitte, han må lave dejlige børn.

Tillykke med ham Gitte, han er rigtig dejlig…og så med din(e) ynglingsøjenfarve(r) :tihi:

Er sikker på han vil give dig nogle smukke børn i fremtiden. :slight_smile:

LÆKKER LÆKKER SNØVS :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::love2::love2::love2:

Min lille ny exo Marley er osse lige flyttet ind i dag :hjerte:

Wa-auv, han er da bare for laber! Ja jeg har jo også en svaghed for oddeyed, men resten af ham er godt nok også dejligt :slight_smile:
Jeg synes helt klart at han skal hedde snøvsen…:tihi:

[QUOTE=Gidahmir;785525] (…)
Det har været en lang rejse for den “lille” fyr, men han blev eskorteret hele vejen, og med længere ophold. Først fløj de ti USA og var der et par dage, så derefter til Moskva. Og så gik turen til København, hvor han landede kl. 12.10.
(…)
[/QUOTE]

Det var da en laaaang tur for sådan en lille fyr. Hvordan foregik transporten? Var han i et fragtrum eller kunne han sidde med passagerne?
Er han stadig isoleret i soveværelset?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;785707]Han er godt nok fin, det ser så nysseligt ud med odd-eyed :slight_smile:

Hvad kaldes den farvefordeling han har? Er det det, der hedder van? Det ser rigtig fint ud :slight_smile:

Og helt fra Colombia. Jeg tør slet ikke tænke på hvad sådan en sydamerikansk skønhed koster :uha:[/QUOTE]

Du har helt ret - han er blå/hvid van :slight_smile:

Prisen taler vi ikke om…:høhø: Tænk hvis min bedre halvdel kiggede med.

[QUOTE=Apollo;786114]Det var da en laaaang tur for sådan en lille fyr. Hvordan foregik transporten? Var han i et fragtrum eller kunne han sidde med passagerne?
Er han stadig isoleret i soveværelset?[/QUOTE]

Han fløj med i kabinen, så han var i gode hænder :slight_smile:

Ja, han er stadig isoleret. Han er stadig utryg, og skal lige falde ordentlig til. Han spiser og drikker, og er glad når jeg kommer ind og snakker med ham. Han er også meget glad for at lege, så det har vi også brugt masser af tid på. I morgen bliver netdøres sat op, så han kan se de andre katte.

[QUOTE=Gidahmir;786822]Han fløj med i kabinen, så han var i gode hænder :slight_smile:

Ja, han er stadig isoleret. Han er stadig utryg, og skal lige falde ordentlig til. Han spiser og drikker, og er glad når jeg kommer ind og snakker med ham. Han er også meget glad for at lege, så det har vi også brugt masser af tid på. I morgen bliver netdøres sat op, så han kan se de andre katte.[/QUOTE]

Spændende at “mødet” med de andre vil være i morgen:)
Jeg håber at de andre vil møde ham med et passende spansk: “HOLA, Cómo estás?”:kryds:

Ha ha…det bliver nok en blanding af Hello, Zdrav, hallo, hei på dig, da min flok minder meget om Nørrebronx. De er fra England, Holland, Norge, Kroatien og nu Colombia :slight_smile:

Og skønne er de alle! :hjerte:

Hehe…en international gruppe! Mon misse-sprog er internationalt?:tihi:

Personligt synes jeg Snøvsen er et godt navn til ham… Det rimer på Zeus’en…
Han er fiiin…

Hvor er han altså fin Gitte:ok:, og sikke øjne:klap::klap::klap:, jeg elsker også OD:rock:, sikker på han vil bringe dig meget godt og spændende i fremtiden:hjerte::love2: han er så fin:love2:

WOW - sikken en lækkermås!! :slight_smile:

Stort tillykke med din skønne dreng!

Håber vi får ham at se her på Jyllandssiden, når han er faldet til - han er godt nok fin!

/Mette