Ny kat :) / :(

Hej:)

Så jeg har fået en ny dejlig lille maincoon kat^^ rigtig flot og kælen, har villet have en i lang tid efterhånden efter min anden kat døde og min hund døde kun en uge efter:(…Først kørte vi ud til et internat hvor vi havde fundet en maincoon blanding der hed polle:) vi fik ham med hjem men synte han virkelig en smule underlig:s vi havde fået af vide at polle var fem år og lige have været til tjek hos dyrelægen og alt var i orden, vi fik enda papirer på det hele og gik ud fra at alt var i orden…men efter kun to dage stoppede han med at spise og kunne dårligt nok rejse sig uden at gå helt skævt:s vi ventede en dag for at se det an, men tog derefter til dyrelægen med ham, der fik vi af vide at polle var 15! år og ik havde langt igen, men da vi lige havde mistet to dyr på meget kort tid ville vi gerne have en anden dyrelæge til også at kigge på ham, vi kørte til furesø dyreklinik hvor vi fik af vide at polle var langt over 5 år, nærmere 15-17 år…og at han bla. havde nyresvigt og vand i lungerne og skulle aflives med det samme:(

Vi ringede til internatet hvor vi havde købt ham og fortalte dette, men det eneste de sagde var at vi kunne komme og hente en ny kat hvis vi ville, de kunne ikke give os pengene tilbage eller en forklaring på hvorfor der stod han var 5 år og rask…Ikke at det her handler om pengene overhovedet! men syntes at man burde kunne forvente at få det der står på papiret! vi havde lige mistet to elskede! dyr på meget kort tid, og var stadig ved at komme os over det tab, og nu fik vi så en kat som vi måtte sige farvel til efter kun en uge…

Men i dag fik vi så vores maincoon kat:) han er to år og sund og rask! rigtig flot lysebrun og hvid foran:) vi fik ham af nogen venner der selv avler maincoon, og som ik følte de kunne kæle så meget med ham mere som han behøvede…

men enyway, ville bare lige dele dette med jer da jeg jo er ny herinde:)

Hilsen Karoline…

Hej Karoline

Velkomme :slight_smile:

Det var godt nok en trist omgang med alle de dyr I har sagt farvel til. Men tillykke med den nye mis som I nu har glæden af at kunne dele livet med. Håber at du snart sætter billeder ind af ham, han lyder til at være en rigtig flot kat :slight_smile:

Jah var en hård omgang:( men vi er meget glade for vores lille nye, og tak:) prøver at komme med nogen billeder…

Det var da noget af en oplevelse… det er hårdt at miste så meget så hurtigt :kram:

men tillykke med den nye misling :slight_smile: glæder mig til at se billeder…

http://s837.photobucket.com/albums/zz294/fladkat/

her er lidt billeder:)

der er vidts også et par billeder af min skilpadde balder:) og min gamle hund molly og kat leo som vi ik har længere:( og så vores hund betty som stadig lever:)

Det er nogen rigtig gode billeder, og den nye mis ser rigtig sød ud :slight_smile:

Har den fået et navn ?

tak:) nej vi har ikke funder på noget endnu

ny kat:)

polle

Øv hvor en hård omgang i har været igennem. Det er aldrig rart at miste :ked:

Tillykke med jeres nye misling. Hvor ser han fin ud :hjerte:

Mange tak:)
ja var nogen dejlige dyr de andre:( var især hårdt for mig med hunden som vi havde haft i ti år…

hun døde i mine arme på vej til dyrehospitalet kl 1 om natten:(

Hvor er han fin jeres nye mis - men han må have et navn :wehuu:Måske skal vi hjælpe lidt til herinde?

Hvor er det synd for jer med de andre dyr. :frowning:

Tak(:…ja ville da være dejligt med nogen forslag:)

Tillykke med jeres ny fine kat:-)

Trist historie med jeres andre dyr.
Tror ikke internattet har vist bedre da de solgte jer katten, men at de ikke vil erkende deres fejl er jo så lidt træls.

Men godt i har fået en ny dejlig kat:-)

ja det er jo ik pengene det handler om, bare trist ingen vil tage ansvar for den slags, kan jo være der er flere syge katte på det internat…

mange tak:)

Hej Twiggy.
Jeg vil også lige vise min medfølelse og samtidig sige tillykke med den nye misser (hvad med at kalde ham Leo). Jeg har selv mistet et par katte og det er simpelthen forfærdentligt.
Det værste er dog at i fra starten havde fået forkerte oplysninger om en kat som i vil tilbyde hjerte og husrum… Fy-føj de burde skamme sig… :thumbdown:
Selvom de måske har handlet i god tro burde de leve op til deres ansvar og betale jer pengene retur uden et kny.
Nå men igen tillykke med rødemis
Hilsener fra Dorthe

Hej dorthe

mage tak:) leo er et godt navn, men var også det vores sidste kat hed, så det nok bedst med noget nyt, vi overvejer chino, men vil gerne have flere forslag fra alle der har lyst:)

og tak for medfølelsen^^ ja, men kan også ha været deres dyrelæge der bare ikke har styrt på det, men er bekymret for de andre katte på internatet, polle havde nemli også nogen infektioner som kunne smitte, så kan meget vel være at andre katte der heller ikke har det godt…men hende fra furesø dyreklinik fik lov at beholde ham og lave en opduktion, og så ville hun personligt ringe til internatet :slight_smile: så bliver gjort noget ved sagen forhåbenligt…

Navne navne navne…

Der er en lang inspirationsliste HER :thumbup:

Mange tak:) vil jeg da lige kigge på