Ny kat

Det kan forstå. Han er virkelig kær :heart:

1 Synes om

Han ser dejlig ud :heart_eyes:
Tillykke med ham :ok:

1 Synes om

Tænker den var til mig - og jeg skal som sagt nok forsøge at uddybe årsagen til min “provokation” ved lejlighed, den var ikke personligt rettet, omend det godt kan læses sådan … :wink:

1 Synes om

Han er en skøn og dejlig killing, som jeg er sikker på, at både I og Carlo vil få stor glæde af :wehu:

Vi glæder os også rigtig meget. Har netop været ude og tømme den lokale Pito for mad og legetøj :heart:
Selvfølgelig kan én kat aldrig erstatte en anden. Man kan som bekendt ikke bade i den samne flod to gange. Glæden der findes i det triste er, at vi nu får mulighed for at forkæle endnu et lille væsen, som vi gjorde med hans forgænger.

9 Synes om

Han ser da Mega dejlig ud, jeg kan godt forstå at du glæder dig :smiley:
Skal vi ikke også se et billede af din nuværende kat? :smiley::smiley:

1 Synes om

Ja, vi vil da gerne se et billede af Carlo, der sna rt skal være “storebror” :grin:

Selvfølgelig :blush: Her er brumbassen

23 Synes om

:hjerte:

Tuxedo katte er bare så fine! :slight_smile:

Ja :blush: vi elsker vores lille buttede pingvin :heart:

2 Synes om

Så fik vi lille Eddie hjem. Han rejste børster og knurrede en del ved synet af Carlo. Carlo viste ingen aggression, men gik lidt baglæns ved synet af den lille arrige pelskugle. Jeg har uddelt snacks, ros og nus hver gang de har været i nærheden af hinanden, så jeg håber de bare lige skal slibe kanterne af inden de finder deres rytme.

15 Synes om

Det lyder som en ganske lovende start. Især Carlos reaktion. Killingen er lidt utryg, men alt er jo nyt, så mon ikke det hurtigt går over.

2 Synes om

Brug evt lidt legetøj, fx en drillepind. Så glemmer de begge to at hinanden er fremmede

Eddie drøner i skrivende stund rundt efter en kugle og laver hjulspind på stuegulvet, mens Carlo ligger på sin sædvanlige plads og iagttager ham :blush: jeg er fortrøstningsfuld, så længe jeg kan aktivere Eddie nok, og også sørge for at Carlo får sin sædvanlige daglige dosis opmærksomhed

17 Synes om

På mig lyder det til at alt går helt normalt :slight_smile:

Killinger er som oftest meget nemme at introducere.

Pøj pøj med dem begge!

1 Synes om

Lige en update:
Det går fremad med de to brumbasser :heart:

28 Synes om

Killingen er i hvert fald ikke utryg mere :slight_smile: De skal nok blive bedstevenner lige om lidt :heart:

Nåe den lille vil gerne være venner :smelter:
Elsker den slags føljetoner :hugs:

3 Synes om