Ny kattegård

Så blev vi endelig færdig med den nye kattegård. Vi mangler dog stadig at sætte hylder op, det starter vi på i morgen. Nu kan de i hvert fald komme ud og de har næsten ikke tid til at komme ind igen.

Først lidt billeder af den lille gård, som var 7-8 kvm stor:

Billede 1: Mille og Shiva i den lille kattegård
billede 2: Mille på hylden i den lille kattegård.

Så nogen billeder af den nye store gård, som er ca 30 kvm stor:

Fra nordsiden

Fra sydsiden

Ih hvad er det for noget pænt grønt SMÅTMASKET net der er på den nye løbegård? Det er lige netop sådan noget jeg gerne vil ha’ fat i!

Og sikke nogle superheldige misser altså!

Sikke nogle heldige mis. Utrolig flot løbegård

[QUOTE=TrekkieGrrrl;690296]Ih hvad er det for noget pænt grønt SMÅTMASKET net der er på den nye løbegård? Det er lige netop sådan noget jeg gerne vil ha’ fat i!

Og sikke nogle superheldige misser altså![/QUOTE]

Tak!:slight_smile:
Det er købt hos hegnslageret, 5x5 cm masker og en højde af 180 cm.

Ja de er også helt pjattede med den og slet ikke til at kalde ind igen.
Tak for rosen. :slight_smile:

Sikke en dejlig gård de heldige misser har fået sig:D

Heldige misser ! Flot løbegård !!!

Den ser fiiin ud :smiley:

Hold da op :slight_smile: Det er luksus der er til at forstå :slight_smile: Kan godt forstå de ikke har travlt med at komme ind :slight_smile:

Wow det ser godt ud! :thumbup:

Stort tillykke til jer og kattene. :flag:
Jeg formoder, den “ubegrænsede adgang” til græs gør lykke ligesom her hos os. :slight_smile:

Det ser bare smadder godt ud - og fint, at blomsterbedet også er kommet med, så der er et godt sted at sidde og lure. :slight_smile:

Billede 2 siger det hele!! ;-D… Lækker kattegård!

Mange tak for alle jeres positive kommentarer :), jeg har været meget spændt på, hvad I syntes om vore kattes nye legeplads. Min mand lapper også jeres rosende ord i sig, og det må være ham vel undt, for det er jo ham der har taget det store slæb. :smiley:
Der skal nok komme flere billeder når vi er færdig med at sætte hylderne op.