Ny killing :)

Så tog jeg den lange vej fra København til Vibekka (Amalias) i Struer i dag.
Og her er hvad der kom ud af det; en fantastisk, lille, fræk fyr…med krudt i r****! :thumbup:
Han er ikke bange for noget som helst og lå da også og sov til middag midt i det hele på ryggen :inlove:
Han flytter ind sidst i April og jeg glæder mig!
Vibekka har lige sendt mig de her billeder:

(Han er silver, creme tabby)

Åh, hvor er han bare kær! :wehuu:

Tillykke med ham :wehuu:

Hvor er han bare nuser:-)

hvor er han bare nuser, tillykke med knægten

mvh
Gitte

Stort tillykke, hvor er han dejlig

:wehuu::wehuu::wehuu:

:hjerte::hjerte::wehuu:Hvor er han dog dejlig :hjerte: Har han et navn? Tillykke med ham.

Nåååårhhh!
Ja, jeg faldt også for creme-drengen, da jeg besøgte dem, så jeg kan kun juble over dit valg!
Du har helt klart trukket det længste strå, og tillykke med ham!
Det var lige præcis, hvad jeg ville have rådet til, hvis jeg havde nået at sende dig den mail, der nu ligger som kladde :slight_smile:

Vibses misser er bare så kærlige og skønne personligheder, den perfekte selskabs-misling!

Ih, hvor jeg glæder mig til at følge ham fremover! Hvad vil du kalde ham? For du er jo ikke forpligtet på stamtavle-navnet, selvom det er kort og mundret :slight_smile:

Tillykke med vidunderet :slight_smile: Hvor er du altså heldig, han er simpelthen skøn - Jeg elsker creme -love

Tak alle sammen! :slight_smile:
Ja han hedder jo Dior (det er hans stamtavlenavn)
men jeg tænker på at kalde ham for Conrad. -Jeg synes han ligner en Conrad og så er det både sødt og fint.

Der kommer selvfølgelig mange flere billeder når han flytter hjem til mig.

Til Misi: Ja jeg faldt for ham med det samme! Havde egentlig tænkt mig at det skulle blive en af de røde, men ham her var jo ikke til at stå for!

[quote=Kylesa;357530]Tak alle sammen! :slight_smile:
Ja han hedder jo Dior (det er hans stamtavlenavn)
men jeg tænker på at kalde ham for Conrad. -Jeg synes han ligner en Conrad og så er det både sødt og fint.

Der kommer selvfølgelig mange flere billeder når han flytter hjem til mig.

Til Misi: Ja jeg faldt for ham med det samme! Havde egentlig tænkt mig at det skulle blive en af de røde, men ham her var jo ikke til at stå for![/quote]

Både Dior og Conrad er jo :hjerte:

Conrad er helt igennem fantastisk!!

Nåårh tak! :ups:

nuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor er han bare NUTTET!!! :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Conrad - jo, hvis han er en slemmer rad :tihi:
Ellers ville jeg måske finde noget mere fluffy til en creme exo - han bliver rigtig, rigtig lækker som voksen!
Men det er din kat, du bestemmer - vi andre er bare forelskede tilbedere -love

Tillykke med den lille ny, men han er da ikke langnæset, jeg håber at det er Dit valg og ikke andre der vælger for dig, hos mig ville du kun have langnæset og ja han vil blive Meget mere typet som voksen, så jeg håber virkelig at du kan lide typede persere for ellers er det ikke godt.
Jeg syntes at Conrad er helt fint, hva pokker det er jo et kaldenavn derhjemme og hvis du kan lide det skal du vælge det, jeg respekterer ihvertfald dit valg.

Arh Misi, jeg er ikke forelsket for jeg er kun til bicolour LOL

Nååååå han er vel nok nuttet :klappekat:

Nu er det blot at vente, vente, vente.

Ihhh hvor går tiden dog langsom -felixsylvester

Tillykke med mislingen

Ja puuha der er laaaang tid! :besvimer: Hehe
“Conrad” er stadig i tænketanken. Så bud er velkommen :slight_smile:

Lise: Det er skam kun mit valg :smiley: Der var en som var længere i snuden men kontakten manglede mellem os. Jeg ved godt han er meget typet, men jeg har jo også lært en hel masse om at man måske bare ikke skal være så bange for at de har de meget flade snuder. :slight_smile:

Jeg tror også at grunden til at jeg blev ved med at holde fast i Torkil var fordi der var en helt fantastisk kontakt. Så måske har jeg bare troet en af grundene det var pga næsen.

Ok, jeg syntes ikke at han er meget typet men tilpas :slight_smile:
Hva så har du købt ham kun til kæl eller, ja jeg er jo lidt nysgerrig idet du fortalte mig at du måske ville købe ham med åben stamtavle…