Ny lille beboer

Ja han har poly poter

I får altså lige et par billeder mere af den bette fyr :inlove:

Ja tak! Smid du bare alle de billeder du magter af dejligheden:smelter:

De der cremeboller :hjerte: som jeg altid har syntes var nogle blege kedelige nogen, fik så selv en, og ja jeg er omvendt! :smelter:

De der cremeboller :hjerte: som jeg altid har syntes var nogle blege kedelige nogen, fik så selv en, og ja jeg er omvendt! :smelter:

Det ser i hvert fald sådan ud - ikke mindst på det sidste billede… :pote::pote:

Han er godt nok cute! :love2:

Tak!! Ja han er så lækker, og hans legelyst har sat gang i de fire gamle, så der blir virkelig ræset igennem :smiley:

Haha apropos Mang Ku troede jo altid folk tog lidt p!s på mig når de kaldte Maine Coons det, da jeg aldrig, indtil i søndags havde mødt nogle folk som i ramme alvor kalder dem det.
Scenen er Plantorama i Egå op ad dagen søndag og et ældre ægtepar kommer over og beundrer Theodor og siger ‘sikken fin skovmis du har’!
Tak siger jeg, men han er nu en Maine Coon.
De kigger helt blanke i blikket på mig og jeg gentager langsomt ’ I ved Maine som i den amerikanske stat Maine og Coon som i Racoon som betyder vaskebjørn’.
Manden kigger stolt på mig og siger ’ nåeee Mang Ku, men det er jo også en skovmis’.
Jeg smilede og de aede Theodor og vi talte ikke mere om navne og udtale, men om hans superbløde pels :tihi:

[QUOTE=HolmeInc;1294052]Haha apropos Mang Ku troede jo altid folk tog lidt p!s på mig når de kaldte Maine Coons det, da jeg aldrig, indtil i søndags havde mødt nogle folk som i ramme alvor kalder dem det.
Scenen er Plantorama i Egå op ad dagen søndag og et ældre ægtepar kommer over og beundrer Theodor og siger ‘sikken fin skovmis du har’!
Tak siger jeg, men han er nu en Maine Coon.
De kigger helt blanke i blikket på mig og jeg gentager langsomt ’ I ved Maine som i den amerikanske stat Maine og Coon som i Racoon som betyder vaskebjørn’.
Manden kigger stolt på mig og siger ’ nåeee Mang Ku, men det er jo også en skovmis’.
Jeg smilede og de aede Theodor og vi talte ikke mere om navne og udtale, men om hans superbløde pels :tihi:[/QUOTE]
Ha ha hørte faktisk godt noget af det, men hold da op hvor morsomt :klapper:

Det er nemlig rigtig hyggeligt og til tider ret morsomt at være til den slags arrangementer :smiley:
For nogle år siden var jeg afsted med Dione. En publikum med familie gik på modsatte side af, hvor jeg sad og jeg overhørte deres snak :tihi:
Neeeeeeej se en underlig hund…
Jeg tror ikke det er en hund…
Hvad er det så…

Jeg tillod mig at rejse mig op og sige med et smil at det var en lille siameserkat :smiley:
og det er i de tilfælde man med en lidt alternativt udseende kat, ikke skal være sart for den ene udbrød Guuuuuuud den der underlig ud :klapper:

[QUOTE=HolmeInc;1294052]Manden kigger stolt på mig og siger ’ nåeee Mang Ku, men det er jo også en skovmis’.
[/QUOTE]
For et par år siden stod vi på dyrskuet i Horsens med nogle katte. Camilla var der med sine korater - blå, forståes, over hele kroppen endda - og korthårede. Ud på eftermiddagen kom et par unge damer forbi, den ene klogere end den anden. De standsede ud for Camillas bur, og den klogeste af dem forklarede veninden at det der helt sikkert var Mang Ku´er! Det kunne man nemlig se på farven :slight_smile: Vi var nødt til lige at vende ryggen til mens vi fnisede færdigt, og fik desværre ikke engang benyttet muligheden til at lære hende noget, men nu vidste hun jo også på forhånd med sikkerhed hvad det var for en race :slem:
VH
Susanne

Jeg havde Asani med i Plantorama et år, og der var også nogen, der spurgte mig, om han ikke var sådan en Mang Ku :slight_smile: For dem, der ikke ved det, er Asani en lille, glathåret abyssinier.

Da jeg havde besøg den anden dag, udbrød manden, da han så Asani: Er det ikke sådan en siameser? I det mindste havde han fat i en korthårsrace. OG han udtalte siameser korrekt :slight_smile:

Men med mindre det er de her påståelige typer, der ved det hele i forvejen, synes jeg, folk er undskyldt. Når jeg tænker tilbage på min samlede viden om katteracer, før jeg faldt over dette forum, så kendte jeg vist en huskat, en siameser og en perser. Siameseren tror jeg, at jeg må have set i Dyrlægens Plejebørn (og selvfølgelig Disneys Duchess), og perseren havde jeg vist bare hørt om, for jeg tror ikke, jeg vidste, hvordan den så ud. I kan jo selv se, hvornår jeg har meldt mig ind, så jeg har været igennem en omfattende uddannelse :slight_smile:

Det er jo lidt OT - men jeg kan se, jeg har liket et indslag i tråden tidligere, så jeg har åbenbart været inde i den :slight_smile:

[QUOTE=galath;1294064]Jeg havde Asani med i Plantorama et år, og der var også nogen, der spurgte mig, om han ikke var sådan en Mang Ku :slight_smile: For dem, der ikke ved det, er Asani en lille, glathåret abyssinier.

Da jeg havde besøg den anden dag, udbrød manden, da han så Asani: Er det ikke sådan en siameser? I det mindste havde han fat i en korthårsrace. OG han udtalte siameser korrekt :slight_smile:

Men med mindre det er de her påståelige typer, der ved det hele i forvejen, synes jeg, folk er undskyldt. Når jeg tænker tilbage på min samlede viden om katteracer, før jeg faldt over dette forum, så kendte jeg vist en huskat, en siameser og en perser. Siameseren tror jeg, at jeg må have set i Dyrlægens Plejebørn (og selvfølgelig Disneys Duchess), og perseren havde jeg vist bare hørt om, for jeg tror ikke, jeg vidste, hvordan den så ud. I kan jo selv se, hvornår jeg har meldt mig ind, så jeg har været igennem en omfattende uddannelse :slight_smile:

Det er jo lidt OT - men jeg kan se, jeg har liket et indslag i tråden tidligere, så jeg har åbenbart været inde i den :)[/QUOTE]

Du kender vist heller ikke katteracer helt godt endnu, hvis du mener Duchess er en siameser :stuck_out_tongue:

Nupset fra weheartit.com

[QUOTE=Lykke;1294103]Du kender vist heller ikke katteracer helt godt endnu, hvis du mener Duchess er en siameser :stuck_out_tongue:

[/QUOTE]
Vi skal bare over i en anden film, så er vi der med Disney siameserne:

//youtu.be/rlQYqQs0R3w

[QUOTE=Lykke;1294103]Du kender vist heller ikke katteracer helt godt endnu, hvis du mener Duchess er en siameser :stuck_out_tongue:

Nupset fra weheartit.com[/QUOTE]

Nåh nej, det kan jeg godt se. Det var ikke hende, jeg tænkte på :slight_smile: Måske var det den, Susanne har fundet :slight_smile:

Læg iøvrigt mærke til at filmen stort set er en nøjagtig racebeskrivelse :slem:

[QUOTE=Susanne W;1294107]Vi skal bare over i en anden film, så er vi der med Disney siameserne:

//youtu.be/rlQYqQs0R3w
[/QUOTE]

Jeg elsker bare de Siamesere. :tihi: :inlove:

Og jeg kan da en hel del hunderacer, men jeg kan nu også sagtens gå helt galt i byen! Så ja, folk er absolut undskyldt, selvom man indimellem fniser lidt indvendigt…

Mine européer er også blevet forveklset med alt mellem maine coon, norsk skovkat og over til både brite og bengalen :høhø:

Du har jo ret… Åh den film er altså perfekt… I guder de der har lavet den, må virkelig kende siameserne godt…

I uge 42 skal julepynten fjernes - banditten skal snippes :uha:
Han blir smukkere og smukkere :inlove:
Og så yndig når han en sjælden gang ligger stille :tihi