Ny nullerput i brug

Forleden kom postmanden med to nye nullerput-senge :slight_smile:

Den ene kom i brug i dag :smiley:
Den er så flot og farven… :thumbup:

Lige et foto af Mosquito også…han KEDER sig…og han savner sin Bibi, hun har slet ikke tid til ham mere og Mosquito er ellers så glad for hende :slight_smile:

Nååååååååååårh, stakkels Mosquito altså…bliver helt forsømt af Bibi, der bare ligger der med nogle pivedyr…:slight_smile:

Åh den lille stakkel, men det er jo lidt hans egen skyld må man jo sige ss Men sikke da en lækker nulleput og indhold

Ja…han virker rigtig ked af det…og kommer til mig med sit firben hele tiden :tihi:

Jamen det lille pus dog :inlove:. Men mon ikke han tilgiver hende når hendes små hvalpe på et tidspunkt bliver gangske udmærkede legekammerater. Ellers må han komme på ferie her et par dage og lege med Honey :slight_smile:

Jo, det håber jeg han gør…glæder mig til de kan løbe rundt her.

Jeg hører lige Mosquito ad om han vil på ferie hos Honey :tihi:

Sikke dejlige billeder af den lille familie. Skønt Bibi har taget godt imod nullerputsengen. Den er nok noget af det blødeste jeg nogensinde har syet

Sikke en fed farve :slight_smile: Og hvor ser de små dejlige ud:love2:
Mosquito ser godt nok lidt sørgelig ud, men han liver nok op når babyerne bliver lidt ældre. Så indtil da må du underholde ham lidt ekstra :hund:

:smelter:
Total fed farve! Misundelig

Tak :slight_smile:
Ja, det er bare så dejligt blødt det stof :thumbup:

[QUOTE=Theomilou;905798]Sikke en fed farve :slight_smile: Og hvor ser de små dejlige ud:love2:
Mosquito ser godt nok lidt sørgelig ud, men han liver nok op når babyerne bliver lidt ældre. Så indtil da må du underholde ham lidt ekstra :hund:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, Mosquito er lidt trist over at Bibi ikke har tid til ham.:slight_smile:
Men så kommer han med os ud at køre og gå ture…så hjælper det lidt på det :tihi:

Total fed farve! Misundelig[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, jeg er også helt vild med den :smiley:

Sikke nogle dejlige billeder :slight_smile: Hvor er de altså nuttede, de små :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Ihh sikke nogen skønne billeder :hjerte:

Tak :slight_smile:
Jeg må se at få taget nogle nye hvor de to af dem har fået øjne…har bare ikke tid…men gør det snart :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;905985]Tak :slight_smile:
Jeg må se at få taget nogle nye hvor de to af dem har fået øjne…har bare ikke tid…men gør det snart :D[/QUOTE]

Årh ja . så er det at komme igang med kameret :wink:

Ja…jeg gør det lige så snart jeg får tid :slight_smile: