Ny online tv guide?

Hej

Dr´s online tvguide er forsvundet og kan ikke finde ud af hvor de har gemt den :yikes: Prøvede at gå ind på tvguide kan fint vælge kanaler MEN når jeg skal trykke på boks til flueben for “ja jeg acceptere vilkår” kan jeg ikke få boksen frem den er forsvundet fra skærmen :surrender1: Har prøvet at ændre opløsning på skærmen og kan ikke glide helt til højre så jeg kan se den.

Savner derfor en personlig tvguide så jeg har et overblik over tv igen nogle der kan hjælpe med en god en af slagsen :bebe:

Er tvguide det samme som Tv-oversigten? I så fald virker DRs stadig fint for mig, jeg bruger dette link når jeg skal ind på den :slight_smile:

:yikes::surrender1::uha: Ja det er den sjovt har ikke kunne få den til at virke i 2 dage nu der hoppede den hen på forsiden. men så ha de nok opdateret eller min computer drillede bare.

Tak for det :ok:

[QUOTE=tzari;957090]:yikes::surrender1::uha: Ja det er den sjovt har ikke kunne få den til at virke i 2 dage nu der hoppede den hen på forsiden. men så ha de nok opdateret eller min computer drillede bare.

Tak for det :ok:[/QUOTE]

Det var så lidt :slight_smile: Det er den eneste jeg bruger, da jeg kun ser tv via nettet & kun ser DRs kanaler. Men jeg synes rigtig ofte DRs sider driller, så det ville ikke undre mig det mindste hvis du har haft besvær med den. Nogen gange sletter den mine indstillinger, men der går for det meste kun nogle dage før jeg kan indstille den igen. Længe leve aaalt det vi får for medielicensen :smiley:

Jeg bruger TV2’s TVtid

Der er også ontv.dk.

lækkert tak for 2 alternativer:thumbup:

Jeg bruger altid http://www.tvguide.dk/ :slight_smile: