Ny Race fra Afrika

Min lille sorte Sol fra Ethiopien afprøver lige missernes putteseng

Jeg kan ikke se noget billede ? :slight_smile:

[quote=Gugger;205701]Min lille sorte Sol fra Ethiopien afprøver lige missernes putteseng

[/quote]

Har du ikke glemt billedet?:ups:

Så prøver vi igen . . . .tror godt han kan ses nu . . . :wehuu:

Hvor er det en skøn sol du har der.:hjerte::hjerte:
Knus Elin

Han ligner en spillopmager…og sengen er for lille :tihi:
Er det dit barnebarn?

gud hvor er han nuttet !!!
må jeg få ham? :ups: er helt vild med afrikanere. vil gerne selv adoptere engang:ups:

[quote=kamikaze;205712]Han ligner en spillopmager…og sengen er for lille :tihi:
Er det dit barnebarn?[/quote]

Hehe . . . han er en spilopmager, som sådan nogle 6-årige skal være -engel-engel . . . .og for et par år siden passede sengen ham :kryds:

Og ja . . . han er mit barnebarn :wehuu: den eneste . . . indtil videre :kryds: :kryds:

Smuk smuk chokolade-dreng :wehuu:

Ååååååhh hvor er han skøn:wehuu:

Men sikke forældre han har:muhaha:de giver ikke engang den stakkels dreng en ordenlig seng:S

Brita, du må sy en der er større til ham, for sådanne en dejlig dreng fortjener da en seng der passer :tihi:

Giv ham til mig…så skal han få en ordentlig seng og sove i :wehuu: Skal nok passe godt på ham.

Intet er lettere…han fylder vel ikke mere end en Berner Sennen, som jeg syede en seng til for nogle år siden. Viktor vejede så vidt jeg husker 60 kg, og det gør Lotte-barnebarnet med garanti ikke.
Hvad hedder sådant et smukt barnebarn forøvrigt

[quote=kamikaze;205758]Intet er lettere…han fylder vel ikke mere end en Berner Sennen, som jeg syede en seng til for nogle år siden. Viktor vejede så vidt jeg husker 60 kg, og det gør Lotte-barnebarnet med garanti ikke.
Hvad hedder sådant et smukt barnebarn forøvrigt [/quote]

Du har helt ret , han er ikke meget større end naboens hund (de har en Berner Sennen) når han står på alle fire :tihi:

Forøvrigt hedder han Laurits Nis og var ½ år, da han ankom til Kbh. Lufthavn . . . . . længe siden jeg har vrælet så meget :ked: :smiley:

Hvor er han bare dejlig og sååå smuk brun
Hilsen Lisbeth

Sikke et herligt foto at blive i godt humør af:-)

Nårh han er sød :slight_smile: Han er i hvert fald en der bringer sol og solstråler på alle dage :slight_smile:

Sådan en vil jeg have næste gang, ej hvor er han dog skøn :slight_smile:

IMHO den allerbedste måde at få børn på: At tage de børn til sig, som ellers er overladt til en grum skæbne som “overflødige”…
At gøre uønskede børn til ønskebørn er den ultimative gode gerning i mine øjne.
At det så er topgevinst for alle parter, er forsiden af sagen: Tag nogen til dig, som behøver det = Alles lykke :ok:

Happiness is… a home for those who want someone to love :ok:

:inlove: hvor er han kær… og med den charme skal han nok slippe af sted med meget :tihi: