Ny side til salg af kamphunde

Dba, gul og gratis og hundegalleriet har jo lukket ned for salg af muskelhunde/kamphunde uden stamtavle… Nu har de “kloge” hoveder så åbnet en hel ny side hvor folk kan sælge deres tavleløse hunde.

Men hvad havde de tænkt sig? De kan jo ikke ligefrem reklamerer med siden nogensteder :tihi:

[quote=Natascha;253538]Dba, gul og gratis og hundegalleriet har jo lukket ned for salg af muskelhunde/kamphunde uden stamtavle… Nu har de “kloge” hoveder så åbnet en hel ny side hvor folk kan sælge deres tavleløse hunde.

Men hvad havde de tænkt sig? De kan jo ikke ligefrem reklamerer med siden nogensteder :tihi:[/quote]
:mad: Et ord, på engelsk: Despicable.

Link, please?

[quote=Sheer;253645]:mad: Et ord, på engelsk: Despicable.

Link, please?[/quote]

Er det mig du snakker om??

Læs nu, hvad der står Nat og får vi ikke et link til omtalte side ?

Jeg har læst hvad der står. Og eftersom mit første indlæg godt kunne være provokerende for nogen, så kunne det sagtens være at det var mig der blev snakket om.

Og nej, jeg smider ikke linket ind her. Den fornøjelse skal folk ikke have.

Det må da være en sag for medierne så sådan en side kan blive lukket igen ? hilsen Ninna

Natascha: Det var til hundeejerne tror jeg… jeg trykkede enig til at de var det i hvert tilfælde - ikke dig.

Vil du ikke gøre mig glad og sende siden til Ekstrabladet?

MVH Helle

[quote=lenschow;253975]Natascha: Det var til hundeejerne tror jeg… jeg trykkede enig til at de var det i hvert tilfælde - ikke dig.

Vil du ikke gøre mig glad og sende siden til Ekstrabladet?

MVH Helle[/quote]
Jo, det kan jeg godt :slight_smile:

Hvis du ikke har i sinde at dele linket eller noget, hvad er så idéen med tråden :?

Vivi - Det har jeg såmænd også… På pb :slight_smile:

Øh ja … og det var idéen med tråden :?
At vi alle skal spørge dig om den via pb?

[quote=Vivi_Fletcher;254004]Øh ja … og det var idéen med tråden :?
At vi alle skal spørge dig om den via pb?[/quote]

Så vidt jeg ved står der ikke nogen steder at trådende skal have et formål. Beklager da meget at jeg oprettede den her tråd.

Som regel opretter man vel en tråd for at få en debat.
Når man skriver om en hjemmeside, plejer man at lægge et link, men “den fornøjelse” skal vi ikke ha’ …

Jeg har bare svært ved at se, hvad vi skal debattere ud fra en hjemmeside, som vi ikke må se :?
Eller er tråden bare fordi du ved noget som vi andre ikke ved, og det skal vi så lige vide, at du ved :wink:

Jeg holder med Nat, der er ingen grund til at sende dette link ud på kattegale eller andre forums. Desto flere gange det bliver nævnt, desto mere bliver det kendt.

Så jeg holder med Nat, vil i vide mere, så send hende en PB og få linket :slight_smile:

Hej Nat. det var selvfølgelig ikke dig der var despicable. Og tak for linket på PB, jeg kiggede på siden i eftermiddags, men kunne ikke finde et større hvalpeformidlng på den - ikke endnu i hvert fald.

Men det bliver måske stedet som blusser op, hvem ved. Jeg synes det er uhyggeligt nogen vil kæmpe for noget ufornuftigt sådan. (Og igen hentyder jeg til siden - ikke dig, Nat. :slight_smile: )

[quote=Vivi_Fletcher;254021]Som regel opretter man vel en tråd for at få en debat.
Når man skriver om en hjemmeside, plejer man at lægge et link, men “den fornøjelse” skal vi ikke ha’ …

Jeg har bare svært ved at se, hvad vi skal debattere ud fra en hjemmeside, som vi ikke må se :?
Eller er tråden bare fordi du ved noget som vi andre ikke ved, og det skal vi så lige vide, at du ved ;)[/quote]

Som sagt kan folk spørge om den på pb. Jeg ønsker ikke at støtte hovedløs avl, så derfor vil jeg heller ikke sætte den herind.

Jeg har vel bare oprettet tråden for at sige at jeg synes det er dybt godnat at lave sådan en hjemmeside, når man alligevel ikke kan reklamere for den nogensteder.

Jeg kan da sagtens se en mulig debat:

Er det i orden, at de gør dette? Der er jo en ret god grund til at stederne har forbudt salg af disse racer uden tavler først og fremmest…

Jeg blev forarget, da jeg læste det. Også fordi jeg synes det er en skam for de renracede terrier og molosser, at dette bare fortsætter.

Samtidig bekræfter det mig i, at forbud ikke virker.

Jeg ved derfor snart ikke, hvad man skal gøre ved disse hundeejere…

MVH

Hvis det er en side, der er forbudt i hht dansk lovgivning, synes jeg da netop man skal udbrede den og dermed kendskabet til den - kun på den måde vil indehaveren finde ud af, at sådan noget ikke kan holdes skjult.

Det er ikke forbudt i henhold til dansk lov at annoncere muskelhunde til salg…
Men flere medier vil ikke længere optage den slags annoncer - og man har åbenbart så valgt at lave en speciel side til det…