Ny smuk Savannah

IGEN en så smuk og kærlig kat der er kommet til nogle mennesker, som så ringer.
Katten har været i området længe og INGEN har hverken erkendt sig ejerskab eller tilbudt den et hjem.
Nu blev det for meget for en pige der kommer på stdet (vist nok noget med hun kommer der fordi hun har sin hest opstaldet).
Jeg kunne jo KUN sige i telefonen, hun skulle tage den “under armen” og køre til Galten dyrlægerne og det gjorde hun straks. Tog omkring klinikken her i min middagspause inden jeg skulle åbne biblioteket kl. 13.00.
Det er den søøøødeste sort tabby missepige på 10-15 måneder og nu nussede på livet løs. Imorgen bliver hun til Savannah 31.
Julen gør vi bliver nødt til at arbejde hurtigt, for hun kan ikke sidde så mange dage i buret på klinikken. Så hun bliver ordnet imorgen og kan så enten komme ud i nyt hjem eller plejehjem fredag.
Der kommer billede engang. Vinni skal lige have taget det og jeg sendt det til en af kattegales brugere der vil hjælpe med at sætte det ind.

JUBLE…der er fundet et plejehjem til Savannah 31.
Hun hentes af vedkommende torsdag eftermiddag

[QUOTE=kamikaze;1000545]JUBLE…der er fundet et plejehjem til Savannah 31.
Hun hentes af vedkommende torsdag eftermiddag[/QUOTE]

Det gik godt nok stærkt. :thumbup:
Er det så et varigt hjem eller blot “indtil videre”?

:thumbup: Super fedt der kom et nyt hjem så hurtigt !

Det er et plejehjem.
Og det samme hvor Savannah 30 bor.
Hun er ved at være fit for fight og skal jo ud i sit nye hjem om snart. Det er imorgen en uge siden hun blev en Savannah, så hun skifter hjem torsdag-fredag.
Alletiders vidunderlige plejehjem har tilbudt sin hjælp og det er jeg meget lykkelig for.
Vedkommende henter også Savannah på torsdag. Vi har aftalt vi skal mødes på klinikken, dog kan det være jeg bliver forhindret da en af mine kolleger er syg og jeg tager hendes biblioteksvagt torsdag fra 13 til 19 og så kan jeg jo ikke være på klinikken, når Savannah hentes.
Jeg har verdens fedeste arbejdsplads OG job, men nogen gange er det i vejen, smiler

Er lige ringet op af klinikken. Savannah bliver lagt til at sove. Hendes bughule er fyldt med væske og hendes hjerte er alt for stort. Hun reagerede også øjeblikkelig da hun blev lagt i narkose ved ikke at kunne trække vejret ordenligt. De har røntgenfotograferet og scannet hende og det så ikke godt ud.
Åh ha, dette her kunne vi godt have undværet, men omvendt kan jeg ikke videreformidle en kat i den stand og det er heller ikke anstændigt over for hende

[QUOTE=kamikaze;1000982]Er lige ringet op af klinikken. Savannah bliver lagt til at sove. Hendes bughule er fyldt med væske og hendes hjerte er alt for stort. Hun reagerede også øjeblikkelig da hun blev lagt i narkose ved ikke at kunne trække vejret ordenligt. De har røntgenfotograferet og scannet hende og det så ikke godt ud.
Åh ha, dette her kunne vi godt have undværet, men omvendt kan jeg ikke videreformidle en kat i den stand og det er heller ikke anstændigt over for hende[/QUOTE]
Det var trist. Men husk at du har sørget for at hun får en værdig afslutning uden smerter.
:lys:

Åhhh nu blev jeg lige ked af det … både af hensyn til Savannah og fordi jeg kom til at tænke på min Simba 33 :ked:

Det gør mig ondt. Men jeg er så fuld af respekt for det store arbejde du gør.
God rejse smukke sahvanna.

Farvel smukke stribepige Savannah. Du er blevet svigtet engang, men dine sidste dage var du i gode, kærlige hænder. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:[[/

Hvor er det synd for dig, Lene…jeg kan nemlig godt huske, hvor ked af det du blev da Simba33 blev aflivet.

Han skulle jo ellers have haft et nyt godt liv hos mig…og du sørgede heldigvis for, at han kom til undersøgelse hos dyrlægen…hans vejrtrækning var jo helt forkert…og nu denne nye Savannah.

Ikke for at fornærme nogen, Brita…men lytter de ikke på kattene, inden de lægger dem i narkose…Simba33 var jo ordnet og fixet, da Lene forbarmede sig over ham og tog ham hjem, så han ikke skulle vente på Dyreklinikken…og DET blev mit held, ellers havde jeg jo fået ham hjem…men Lene var opmærksom og han blev undersøgt…og aflivet. :frowning:

Det havde jo ikke været sjovt for katten at blive omplaceret her…for at blive aflivet straks…heller ikke sjovt for mig :frowning:

[QUOTE=Sim-Sim;1001174]Hvor er det synd for dig, Lene…jeg kan nemlig godt huske, hvor ked af det du blev da Simba33 blev aflivet.

Han skulle jo ellers have haft et nyt godt liv hos mig…og du sørgede heldigvis for, at han kom til undersøgelse hos dyrlægen…hans vejrtrækning var jo helt forkert…og nu denne nye Savannah.

Ikke for at fornærme nogen, Brita…men lytter de ikke på kattene, inden de lægger dem i narkose…Simba33 var jo ordnet og fixet, da Lene forbarmede sig over ham og tog ham hjem, så han ikke skulle vente på Dyreklinikken…og DET blev mit held, ellers havde jeg jo fået ham hjem…men Lene var opmærksom og han blev undersøgt…og aflivet. :frowning:

Det havde jo ikke været sjovt for katten at blive omplaceret her…for at blive aflivet straks…heller ikke sjovt for mig :-([/QUOTE]
Jo, det gør de. Det hører med til den almene procedure, men ikke altid kan alt høres og heller ikke idag.
Jeg kan huske Ryan fortalte han efter at han vidste Simba 33 havde dårlige lunger havde taget ham ind i et stille rum og havde siddet stille med ham, selv der havde han haft meget svært ved at høre i stetoskopet, der var noget galt. Det var som idag røntgen og scanning der gjorde udfaldet

Heldigvis var der nogen der tog hånd om hende, tog beslutningen, og gav hende fred. Havde hun gået rundt derude, havde hun sikkert fået et ulideligt endeligt. Hvil i fred lille ukendte pige.:ked:
Mvh
Yvonne

:lys:

God rejse lille mis:lys:.

:lys:
Hvil i fred lille kat…