Ny snuppelure (SIA)

Jeg er så stolt av meg selv :høhø:
Jeg har en “fobi” med flyplasser jeg ikke er så kjent med.
Forrige uke var jeg jo på Kastrup og hilste så vidt på Kira - det var veldig hyggelig :ok:
Da ble ingen pus med meg hjem. Men jeg må si bedre Sushi har jeg aldri smakt - gleder meg til neste tur dit hen.

Denne uken var jeg til Arlanda i Sverige,og det var jo latterlig enkelt å finne frem :tihi:
Med meg hjem hadde jeg et lite spetakkel. Ja, for hun er det. Hun prater HELE tiden og kan slite ut ører på minutter, men så er hun også verdens skjønneste lille vesen som går rett i hjertet på en fordi hun er så glad i alle :hjerte:
Hun er halvsøster til Milla,dem har samme pappa.
Dem er ganske like,men denne damen er 50 ganger villere,hun blir aldri tom for energi:surrender1:

Hva jeg skal med noe uten mønster som i tillegg er blått, det er ganske uforståelig i grunn,men noen ganger velger katten deg, jeg forelsket meg ved første bilde da jeg så henne.:hjerte:

Det blir bedre bilder etterhvert. Her er det hopp og sprett og null fokus på kamera mitt,det er rett og slett bare flaks hun så min vei. For hun har ikke tid.
Senere en gang skal dere få høre stemmen hennes, den er ubetalelig :muhaha:

Spetakkelet kalles hun skriftlig,men ellers kalles hun for Ida, og vi vurderer hjemmenavnet også til " ElleVille"…:engel2:

Enda en paddelure… ja, ja. :stuck_out_tongue:
Men Elleville er et skønt navn!

:hjertekat:

Nurh en skøn pige… Og den øjenfarve!!! :inlove:
Hvor gammel var hun? Og pudsigt du lige nævner Kira, hun fortalte godt igår at hun havde mødtes med dig :høhø: (Vi var nogle tøser til aftensmad hos hende)

INOMC!!!

[QUOTE=Eife;806154]Nurh en skøn pige… Og den øjenfarve!!! :inlove:
Hvor gammel var hun? Og pudsigt du lige nævner Kira, hun fortalte godt igår at hun havde mødtes med dig :høhø: (Vi var nogle tøser til aftensmad hos hende)[/QUOTE]

Kira er litt mer flyplassvandt enn meg :smiley:
Ida er 4 mnd gammel. En veldig ok alder å hente henne på. Men hun er ikke satt sammen med de andre enda,vi skal først i gang med vaksineringer,og så skal hun også lære seg å gå på pellets. Håper jeg vinner den kampen der… :stuck_out_tongue:

Øøøv jeg ville også gerne ha’ hilst på dig. Jeg er tit i Kastrup med mit tog :frowning:

nå det må blive en anden gang :slight_smile:

Tillykke med den lille ny. Hun er godt nok KÆR!

Nej dog, hvor er hun kær.:hjerte: Stor tillykke.:flag: Og ElleVille er et rigtigt godt navn. :smiley:

Hvor er hun yndig :hjertekat:

Ih hvor ér hun LÆKKER!!! :hjerte:

Ja godt nok er jeg ikke til paddelurer men hende her er da bare for skøn! :wehuu:

Veena, du har en rigtig god smag i katte :ok: - farverne er vi ikke aaaltid enige om, men typen wow! :thumbup:

/Mette

Hvor er hun bare LÆKKER! Hvilken øjenfarve :hjerte: Og udtryk… Hvor eeeeer hun bare lækker!!! Woooow…

Åh, sikke dog en dejlig lille MUS! Ja undskyld, men det synes jeg altså hun ligner lidt med de ører :tihi: Men jeg elsker mus! :smiley:

:smelter:Det var dog nogle fantastiske øjne…og ører

Tusen takk :slight_smile: Vi er veldig glade for at hun endelig er hjemme.
Nå skal jeg straks i seng å sove med bøllefrøet,får håpe bare hun også er trett,at hun ikke skal skal holde forhør før vi sovner :smiley:

Åhhh De blå, blå øjne er ikke til at stå for:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove: ! Smukke mis:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni