Nye beboere i familien Kørschen

Idag har Elektra på sin dag 61 fået 5 dejlige killinger :inlove::inlove::inlove:

Der er én sort og én blå nonagouti og tre sort blotched tabby - synes de stort set alle ligner drenge ud over én enkelt - men jeg er ikke helt stærk i at bedømme køn [oregonian_bear9.gi:
Lige et lille billede af den idylliske fødekasse

Den første lille blå mus varmede Ulrik mens jeg hjalp Elektra. Hun var lidt forvirret i begyndelsen, men klarede det ellers super af en førstegangs-mor :ok:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Neiiiii! -wehuu

Tillykke! med femlingerne.

Uhhh skønne farver.

Årh tillykke -love

Tillykke med de små dejligheder :wehuu:

IIIhhhh KÆMPE STORT TILLYKKE med femlingerne:wehu::wehu: De ser nuser ud:wehuu:

Min Vanilla er også på dag 61 idag, så der bliver super spændende hvornår hun nedkommer :smiley:

Stort tillykke med dem.
Jeg (eller katten ha ha)er også på dag 60 ca, vi er lidt i tvivl om hvad dag hun blev reelt parret.
Så i starten af næste uge skulle der gerne være små trippende fødder.
De ser dejlige ud

Ihh, mange tillykker med 5-lingerne :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

nåååhhhh :wehuu: hvor nutte
jeg bliver helt blød i anklerne

en blå og en sort…uha dem kan jeg “ikke” lide :fløjte:
jeg går lige ud i køkkenet og :besvimer:

[quote=kamikaze;176810]nåååhhhh :wehuu: hvor nutte
jeg bliver helt blød i anklerne

en blå og en sort…uha dem kan jeg “ikke” lide :fløjte:
jeg går lige ud i køkkenet og :besvimer:[/quote]

Tak - De er bare så dejlige :inlove: :inlove: :inlove:

Og blåt er jo godt -høhø

Stort tillykke Helen -wehuu

Ih, stort tillykke med de nye små :slight_smile: Dejligt at se billeder

Jeg har ligget foran fødekassen on/off de sidste mange timer - og hvor er de bare fantastiske de små. Mormis er dygtig og alle bebser har spist op til flere gange :inlove: :inlove: :inlove:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke til dig, mormor Helen… hvor er de bare fiiiiine.

:slight_smile:

[quote=Helen;176747]Idag har Elektra på sin dag 61 fået 5 dejlige killinger :inlove::inlove::inlove:

Der er én sort og én blå nonagouti og tre sort blotched tabby - synes de stort set alle ligner drenge ud over én enkelt - men jeg er ikke helt stærk i at bedømme køn [oregonian_bear9.gi:
Lige et lille billede af den idylliske fødekasse

Den første lille blå mus varmede Ulrik mens jeg hjalp Elektra. Hun var lidt forvirret i begyndelsen, men klarede det ellers super af en førstegangs-mor :ok:

:hjerte::hjerte::hjerte:
[/quote]

Hvilken dygtig mor :wehuu:

Det må være Nu du er indlemmet i klubben for lallende individer der sidder og savler ned i kattekassen istedet for at lave praktiske ting…ikke? :tihi:
Velkommen til :ok:

Stort tillykke herfra med de skønne babier:inlove:

Hjerteligt tillykke kæreste Helen, de er jo dårende dejlige!

Tillykke med de små pus :wehuu::wehuu: Hvor er de dog kære :inlove:

[quote=kamikaze;177024]Det må være Nu du er indlemmet i klubben for lallende individer der sidder og savler ned i kattekassen istedet for at lave praktiske ting…ikke? :tihi:
Velkommen til :ok:[/quote]

Jo lige præcis… selv min søn glemte jeg at give mad igår :tihi:

Det er det mest skønne der er sket i vores lille familie :inlove: :inlove: :inlove:

Tillykke med de så bedårende væsner :wehuu: