Nye beboere

Imorgen sker der noget nyt og spændende i huset her som kunne tænkes at involvere bæster … :slight_smile:

Ihhhh altså…du er da nødt til at sige, hvad det er…skal du have endnu en kat? eller…??? :slight_smile:

Det kan man da ikke bare skrive :thumbdown:

Vi vil vide hvad :slight_smile:

Hey det var ondt :tihi:

Vi vil vide det nuuuuuuuuuuuuuuuu :wehuu:

Ja, det er så ondt… I know, men også lidt sjovt :høhø:

I må væbne jer med tålmodighed til imorgen :tihi:

[QUOTE=Vipstøsen;940320]Ja, det er så ondt… I know, men også lidt sjovt :høhø:

I må væbne jer med tålmodighed til imorgen :tihi:[/QUOTE]

Ihhhh :argh: :tihi:
Jamen jeg har også en hemmelighed så nå! ;D Den må du dog vente med helt til på søndag og høre om! :tihi:

Nej, hvor er det fejt!! :confused:

… hvis det bare er en ny plyskat/tøjkat (hvad man nu kalder sådan en),
så får du dælme tæsk! løftet pegefinger
:tihi:

Tsk… Så viser det sig sikkert bare at Carina er gået All in og har købt hele 2 lørdagskyllinger. -LOL

Det bliver bæsterne da glade for… :smiley:

Nu er det altså “imorgen” :venter:

Venter …

Vi venter SPÆNDT … kom nu …

halllooooooooooooooooooooooooo det er MORGEN!!! .-- kom nu!!!

Hun sagde vel ikke, hvilken morgen? :klapper: :klapper: :klapper:

[QUOTE=ThildeL;940329]Ihhhh :argh: :tihi:
Jamen jeg har også en hemmelighed så nå! ;D Den må du dog vente med helt til på søndag og høre om! :tihi:[/QUOTE]

:tihi: Jeg ved bare godt hvad det er for en hemmelighed… :muhaha:

:venter: :venter: :venter:

TAAAAAAAARVELIGT altså… Nå!!! :venter:

:engel2:

Ja nu må vi altså snart høre!!

og det er i FLERTAL så det må jo blive mindst to … uha uha … det sikkert en hel sæk lopper:muhaha:

Puha… ja, det er altså ikke for at holde jer på pinebænken at jeg først poster nu, men har slet slet ikke haft tid.

[QUOTE=Tea;940336]Nej, hvor er det fejt!! :confused:

… hvis det bare er en ny plyskat/tøjkat (hvad man nu kalder sådan en),
så får du dælme tæsk! løftet pegefinger
:tihi:[/QUOTE]

Haha… det ville da næsten være som at sørge for at man bliver smidt ud af KG… eller tæt på :slight_smile:

SHHHHH, du måtte ikke sige det til nogen

Puha… ja, her der lå jeg altså stadigvæk og sov skønhedssøvn

hæhæ, det ville være tarveligt hvis det først var i morgen (altså søndag ) :slight_smile:

Nåh, det har du lagt mærke til at det var i flertal :wink: Og ja… lopper er vist en meget god betegnelse.

Uhhhh… spændingen stiger :muhaha:

Det der er sket idag er at nedenstående flok lopper på speed er flyttet midlertidigt ind i Casa Bæsternes Land

Det er sket meget pludseligt og slet ikke planlaget. De er fra Internatet hvor jeg klikker. Deres mor var så stresset da de kom ind at hun var helt skizofren i sin personlighed, kurrende sød, for et splitsekund senere at skrige af de små mislinger og tæske løs på dem :frowning: Så de bestemte sig for at hun skulle tages væk fra misserne også skulle de ud i en plejefamilie indtil de er gamle nok til formidling… og inden jeg fik set mig om var vi blevet plejeforældre… og det er endda godkendt af Steffi, så der er ikke nogen sure miner. Men jeg tror helt sikkert at det har noget at sige at han ved de ikke skal blive her “for good”

De er fra slutningen af juli… d. 20. mener jeg, så de skal være her ca. 1 måneds tid :thumbup:

Opretter en decideret billedtråd med nogle flere billeder fra indflytningen senere idag… og jeg skal nok smide et link herinde når den er klar…

Sikke dog en dejlig broget flok du har dig der :hjerte: