Nye billeder af Amina

Amina blev 5 måneder den 27. august, så i dag blev det tid til en lille fotosession af hende igen :hjerte:

Hun er blevet en ung smuk missepige :inlove:

Hun er en meget selvsikker lille pige :slight_smile:

Og fræk kan hun også se ud :tihi:

Nærportræt

Min søde missepige som jeg elsker overalt på jorden :smelter:

Sig mig lige engang… Var hun med i Vamdrup??? Hun er dælme blevet en stor missepige, og HVORFOR var jeg i så fald ikke henne og lure :gruble:
(jeg stafetter altså aldrig for så mange igen :tihi: dagen var simpelthen for kort til al den “hvem skal have hvad, hvem er hvem og hvor er du” :smiley: )

Hun har sådan nogle smukke øjne :slight_smile:

Hvis du sætter noget mere lys på, når du tager billeder, bliver hun endnu finere.

[QUOTE=DK Sugieh;1122042]Sig mig lige engang… Var hun med i Vamdrup??? Hun er dælme blevet en stor missepige, og HVORFOR var jeg i så fald ikke henne og lure :gruble:
(jeg stafetter altså aldrig for så mange igen :tihi: dagen var simpelthen for kort til al den “hvem skal have hvad, hvem er hvem og hvor er du” :smiley: )[/QUOTE]
:tihi: Ja vi havde lidt problemer med vores stafetter :slight_smile:

Nej Amina var ikke med i Vamdrup, jeg missede sidste tilmeldingsfrist med ca 2 timer :frowning:

[QUOTE=PiaR;1122043]Hun har sådan nogle smukke øjne :slight_smile:

Hvis du sætter noget mere lys på, når du tager billeder, bliver hun endnu finere.[/QUOTE]
Taaak Pia :slight_smile: Jeg er selv helt vild med hendes øjne :hjerte:

Ja ved godt det med lyset :frowning:
Bænken hun sad på var for lav i forhold til kameraets position, så blitzen var for højt oppe. Men det blev ikke bedre i dag desvære…

Hun er jo blevet en smuk ung pige nu. :hjerte:

Har hun en farvet plet på hagen eller er hun en lille madgris? :wehuu:

Jep jeg tror, hun er ved at udvikle en lille farveplet på hagen :slight_smile:

Jeg har tænkt det samme som dig og en dag vaskede og vaskede jeg løs på pletten, men den gik sgi ikke af :tihi:

Hun er SMUK…er hun en du beholder :slight_smile:

Ja hun har været en beholder i mit hjerte lige fra hun poppede ud i denne verden - jeg gik stille med dørene, indtil Gunnar 2,5-3 uger gammel, hvor hun havde charmeret sig ind på kæresten - så var han nemlig nem at overtale :tihi: