Nye billeder af Deluxe :)

Så er Deluxe faldet rigtig godt til :hjerte: Han leger med Lillemanden og putter hos mig. Basse holder han sig på respektfuld afstand af :wink:

Hvordan han lige har regnet ud at komme op i den øverste køje på kradsetræet, aner jeg ikke :smiley:

Hvor er han dog bare en charmetrold uden lige :slight_smile:

Jeg glæder mig til at have ham (og Pernille og Lillemanden) boende i weekenden!

Hvor er han bedårende :smelter:

Hvor er han sød :inlove:

Glæder mig til at kramme ham lige om snart :smiley:

Han er bemærkelsesværdig smuk. :hjerte: Glæder mig til at møde ham på udstillingerne. :slight_smile:

Skønne lille charme-fis! Jeg må snart komme og nusse ham lidt pelsløs :hjerte:

[QUOTE=Pernille DL;1104685]Så er Deluxe faldet rigtig godt til :hjerte: Han leger med Lillemanden og putter hos mig. Basse holder han sig på respektfuld afstand af :wink:

Hvordan han lige har regnet ud at komme op i den øverste køje på kradsetræet, aner jeg ikke :D[/QUOTE]

Han er så kær, særlig på det sidste billede, og meget smuk:hjertehop:.

Hvor er han kær:smelter:

[QUOTE=PiaR;1104686]Hvor er han dog bare en charmetrold uden lige :slight_smile:

Jeg glæder mig til at have ham (og Pernille og Lillemanden) boende i weekenden![/QUOTE]

Mange tak, Pia :slight_smile: Synes dog, at han er lidt for meget en charmetrold nogle gange med alle de guffere, han får lokket ud af mig! Glæder mig til at besøge jer :smiley:

Mange tak, Maja :slight_smile: Hvordan går det med at finde en legekammerat til Milou-pigen?

[QUOTE=Lykke;1104692]Hvor er han sød :inlove:

Glæder mig til at kramme ham lige om snart :D[/QUOTE]

Mange tak, Lykke :slight_smile: Han venter også bare på, at I kommer :wink:

Mange tak, FF :slight_smile: Du må huske at lægge din vej forbi os i weekenden :slight_smile:

Mange tak, Eva :slight_smile: Du kommer bare!!

Mange tak, Milles mor :slight_smile: Jeg har bestemt heller ikke fortrudt, at han er flytter herhjem :hjerte:

Mange tak, Lonnie :slight_smile: Jeg synes også. at han slet ikke er til at stå for :wink:

Han er såååå fin!

Glæder mig til at se ham i Dragør :thumbup:

Og glæd dig til overnatning hos Pia og Michael. Fair nok jeg har ikke overnattet der, men det er såååå hyggeligt at være på besøg hos dem og misserne

Han er en smuk lille (sølv?) trold. :slight_smile: :hjerte:

Mange tak, Maja Hvordan går det med at finde en legekammerat til Milou-pigen?

Det er på standby…
Den mulighed jeg havde i kikkerten i sidste uge, bliver ikke aktuel alligevel. Katten, iøvrigt smuk og vidunderlig, var for meget ældre end Theo og Milou til at jeg tror at det er en god ide.
Jeg har ikke lyst til at skabe uro eller dominansproblemer herhjemme, og en killing, eller ihvertfald meget ung kat, vil nok også bedre kunne fungere som legekammerat, for der skal en del energi til at følge med søde ADHD-Milou :rul::woohoo::rundtosset::hopla::weee::breakdance::kattedans::hyp:

Hold da op, hvor er han bare utrolig smuk!!! og lækker hi hi…

Han er godt nok smuk :hjerte: Sikken en farve han har :love2:

Nuuuerh især det sidste billede er godt nok sødt <3

Hvor er han lækker. :hjerte:

Hvor er han dejlig… :slight_smile:

er han sølv som en anden også spørger om?

[QUOTE=Helene C;1105251]Han er såååå fin!

Glæder mig til at se ham i Dragør :thumbup:

Og glæd dig til overnatning hos Pia og Michael. Fair nok jeg har ikke overnattet der, men det er såååå hyggeligt at være på besøg hos dem og misserne[/QUOTE]

Mange tak, Helene :slight_smile: Du kommer bare :wink: Jamen jeg glæder mig bestemt også. Godt selskab og katte er jo en perfekt kombination for en kattegal :smiley:

Mange tak, Saga :slight_smile: Jep, han er sølv, men meget lys sølv. Han er fra et projekt, hvor opdrætter Edith fra DK Tomiss prøver at lave shadede katte (shaded betyder, at det meste af kattens hår er sølv og kun uendelig lidt er anden farve).

[QUOTE=Theomilou;1105267]Mange tak, Maja Hvordan går det med at finde en legekammerat til Milou-pigen?

Det er på standby…
Den mulighed jeg havde i kikkerten i sidste uge, bliver ikke aktuel alligevel. Katten, iøvrigt smuk og vidunderlig, var for meget ældre end Theo og Milou til at jeg tror at det er en god ide.
Jeg har ikke lyst til at skabe uro eller dominansproblemer herhjemme, og en killing, eller ihvertfald meget ung kat, vil nok også bedre kunne fungere som legekammerat, for der skal en del energi til at følge med søde ADHD-Milou :rul::woohoo::rundtosset::hopla::weee::breakdance::kattedans::hyp:[/QUOTE]

Tak for svar, Maja :slight_smile: Ja, det er lige om at finde den helt rigtige kat til sine katte. Med en killing er det svært at komme galt afsted, synes jeg. Deluxe er vadet direkte ind, og det er bare gået fantastisk godt :hjerte: Håber at du finder den helt rigtige legekammerat til Milou :slight_smile:

Mange tak, Yvonne :slight_smile: Jeg synes også, at han er skøøøøn :hjerte:

Mange tak, Yvonne :slight_smile: Ja, farven er lidt speciel - på den gode måde :smiley:

Mange tak, Mette :slight_smile: Jeg overvejer faktisk at sende det ind til et firma, hvor man kan få det printet ud på et lærred, men jeg er ikke sikker på, at opløsningen er høj nok :slight_smile:

Mange tak, Cecilie :slight_smile: Jeg nyder ham hver dag :hjerte:

[QUOTE=Vipstøsen;1105560]Hvor er han dejlig… :slight_smile:

er han sølv som en anden også spørger om?[/QUOTE]

Mange tak, Carina :slight_smile: Prøv at se mit svar længere oppe :slight_smile:

Aha - dér var forklaringen. Det har også hele tiden set ud for mig, som om hans striber er smallere eller finere i det end normalt. Og som jeg allerede har sagt, er det altså meget smukt. :hjerte: