Nye billeder af I-Kuldet

Mit kamera er jo desværre gået i stykker -ked
Men så for nogle dage siden var Troldemor heroppe… og hun havde sandelig taget sit kamera med [smilie=hate-tunz.gif] så det fik jeg lov at låne -weee

Jeg har lagt en hel del billeder ind i galeriet hvor kuldet er samlet.
I får lige en smagsprøve her -høhø resten kan i som sagt se i deres galleri -thumbs

Hvor er de skønne -love

-ked Jeg er så skruk - bilder mig selv ind, at Ingeborgs vej ud af skærmen - er vejen hjem til mig -jegkrydser

Pernille: Jaah, jeg havde da godt nok lidt svært ved at holde styr på hende… var det dig der sad og kaldte -hæhæ

Ja, -græd

Hvor er de bare dejlige… de bliver da også skønner og skønner for hver gang du sætter nye billeder ind… -forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er de bare vidunderlige -love

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

[i]Taaark skal i have -forelsket

Og stakkels Pernille -ked[/i]

Overskønne dejligheder -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Taark Denise -forelsket

Århhhh de er bare SÅ dejlige - og skønt at alle vist er ved at være solgt allerede. Min favorit er jo helt klart Ib, men Ingeborg er jeg altså også vild med. Hendes aftegninger er vildt flotte og symetriske -forelsket

Tak skal du have May-Britt -møzkram
Næh, de er nu ikke ved at være solgte allesammen, pt. er det kun den lille Ibbermand der har fundet sit fremtidige hjem -love
J-Kuldet derimod, der er alle ved at være solgt :slight_smile:

Jaaaah [smilie=hate-tunz.gif]
Nu er det lige før vi kan begynde at tælle timerne Jeanette -bananer

Ja ! HELT VIIIIILDT SKØNT -hop -hop

72 timer endnu, så drager vi syd på -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

Kunne I ikke lige smide Ingeborg af i Støvring - jeg tror ikke, at hun har så godt af så lang en køretur… -sorry

Joooh, hvis du lige vender det med Lars først -høhø

Åhh MB hold da op hvor er de altså dejlige -forelsket -love

Joooh, hvis du lige vender det med Lars først -høhø [/quote]

-græd

Joooh, hvis du lige vender det med Lars først -høhø [/quote]

-græd[/quote:2v8rynpl]

Åh, alt det vand du dog kommer af med for tiden Pernille -upssa -upssa -upssa