Nye billeder af Na´zyia´s I & J kuld

Ja faktisk hele min dag er gået med at tage billeder -uha
Nu er de lagt i album inde på kattegalleriet, så hvis i har lyst til at se dem, så må i smutte derinde.
Jeg orker nemlig ikke at lægge flere billeder på nettet idag -sorry

Johnny Cash sov da det var hans tur til at blive fotograferet, så ham kommer der først af imorgen [smilie=hate-tunz.gif]

http://www.kattegalleri.dk/html/for_mes … G_ID=42396

Åhr MB det er jo den rene tortur -forelsket

er du godt klar over hvor længe der er til jeg kan hente den lille smukke Josefine

hun er bare smukkere end tilladt, endnu engang mange tusind tak -kramer

-love jøsses en “muuus”…altså IKKE den nederst i billedet men den der tydeligt siger myyyyuuu.
Hun er godt nok nutte, sødde og lige til at besvime over -lovelove
Brita -pote

Misurama Jaaah, det varer da godt nok et par dage endnu, eller rettere sagt, en 10 uger -upssa

Kamikaze: Det må være Janis Joplin eller Ida Davidsen du mener :?
-kitty

Hun ligner nu en der hedder Josephine -forelsket men en “mus” er hun -høhø og LIIGE til at køsse på -shhhh

Okayyy, det er Josefine du mener :stuck_out_tongue: Jamen hun er bestemt også en bette smuksak -lovelove
Men en mus… Næææh, så har jeg da set helt forkert -hæhæ

Åh Ingeborg smelter stadig mit hjerte…hun er så smuk så smuk.

Savnede Irma den chametrold.

jaaa 10 uger, det er også lææænge
-forelsket

smelt

[/quote:2z96pb9l]
Irma er der skam også et album med :stuck_out_tongue:

jaaa 10 uger, det er også lææænge -forelsket
[/quote] Jah, når man ser det fra din side af, så er det, men vent bare til du engang selv får killinger, så FLYVER TIDEN AFSTED -what -ked -ked -ked

Seneste fotoalbums
Billede Overskrift Oprettet
Na´zyia´s Janis Joplin 04-07-2008
Na´zyia´s Jimmi Hendrix 04-07-2008
Na´zyia´s Josefine Baker 04-07-2008
Na´zyia´s Ida Davidsen 04-07-2008
Na´Zyia´s Ingeborg Skjern 04-07-2008

:S :S :S :S

“IRMA…Hvor er du??? Komme så da Irmapigen!”

Nix kan ikke finde hende!

[/quote:2uxxq519]
Du skal åbne øjnene når du leder efter noget [quote][/quote] -nananana -wehu

HAHA MB dog… er du nu igen begyndt at avle spidsmus :? Troede allerede der var en avler igang med den race -xxrotflmao -xxrotflmao

Deeeeeeeer var du din lille charmer.

Nøj hvor er de altså stadig bare alt alt for lækre de to skønne tøzer - som altså stadig er en Afrodite (Ingeborg) og en Athena (Irma) herhjemme.

De kan da smelte isbjerge de to! -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove - -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -forelsket -lovelove -

[quote=“Winnie”]

HAHA MB dog… er du nu igen begyndt at avle spidsmus :? Troede allerede der var en avler igang med den race -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]
En der avler spidsmus -rulleøjne -rulleøjne … da vel ikke en NFO opdrætter -LOL

Taaaaark Mai -kramer Nu er “bedste” stolt -weee -weee

-lovelove -lovelove -lovelove

HAHA MB dog… er du nu igen begyndt at avle spidsmus :? Troede allerede der var en avler igang med den race -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]
En der avler spidsmus -rulleøjne -rulleøjne … da vel ikke en NFO opdrætter -LOL[/quote]

Er du da interesseret? kan sende et link over msn til opdrætters HP -LOL -LOL

En der avler spidsmus -rulleøjne -rulleøjne … da vel ikke en NFO opdrætter -LOL[/quote]

Er du da interesseret? kan sende et link over msn til opdrætters HP -LOL -LOL[/quote]

Nej jeg er ikke interesseret i spidsmus -hæhæ Men jeg synes da det er festligt både at opdrætte katte… OG mus -høhø -høhø -høhø

Er du da interesseret? kan sende et link over msn til opdrætters HP -LOL -LOL[/quote]

Nej jeg er ikke interesseret i spidsmus -hæhæ Men jeg synes da det er festligt både at opdrætter katte… OG mus -høhø -høhø -høhø[/quote]

Jeps… Langhåret spidsmus -thumbs endda med stamtavle og det hele :stuck_out_tongue:

Nej jeg er ikke interesseret i spidsmus -hæhæ Men jeg synes da det er festligt både at opdrætter katte… OG mus -høhø -høhø -høhø[/quote]

Jeps… Langhåret spidsmus -thumbs endda med stamtavle og det hele :P[/quote:t30xbw8g]

Nu lyder det som om det er ved at være over din sengetid Winnie [smilie=hate-wall.gif] [smilie=hate-wall.gif]

LANGHÅRET SPIDSMUS -argh -argh -argh