Nye billeder fra løbegården

Løbegården må siges at være det bedste jeg nogen sinde har købt til misserne de nyder virkelig at komme ud og se lidt på verden.
Selv om løbegården ikke er ret stor er den indrettet med klatretræ (hyld), kattehus, udendørs toilet, balje med vand og fire hylder.

Bølle hyger på en hylde (set inde fra stuen).

Sputnik altid vældig kæk i løbegården, der er nemlig ingen der kan få fadt i hende.

Bølle på den øverste hylde.

Jeg har planer om at udvide løbegården så den kommer til at fortsætte hen forbi terassedøren. Som det er nu kan jeg ikke sidde ude sammen med misserne med mindre jeg kravler ud af vinduet og jeg kunne godt tænke mig at være sammen med dem ude. Der skal nok komme mange “smarte” bemkrkninger om mig i bur fra gaden, men så må jeg jo komme med det perfekte “snappy come back”. Nå, det er godt at have planer, men det bliver ikke før til foråret.

Hvor er det skønt for dem at kunne komme ud og holde øje med det hele. Det ser rigtig dejligt ud - både med indhegningen og dine smukke katte :slight_smile:

Kan godt lide at fuglebrættet står lige på den anden side af løbegården :høhø:

Det er en rigtigt flot løbegård allerede, som den er, og hvis du udvider den, bliver den da kun endnu bedre. :smiley:
Flot udført:ok: og med gode udsigtspladser for de to dejlige missere.:hjerte::hjerte:

Det ser ud til at den er godkendt ! … dejligt at de nu kan komme lidt ud :ok:

Ja de elsker det især når mærket falder på, så er det ekstra spændende - der sker mange ting ude i mørket:muhaha:

Normalt står det foran terassedøren, som katte-tv. Jeg tror jeg har flyttet det derhen da jeg slog græs.

[QUOTE=FinnFrode;924359]Det er en rigtigt flot løbegård allerede, som den er, og hvis du udvider den, bliver den da kun endnu bedre. :smiley:
Flot udført:ok: og med gode udsigtspladser for de to dejlige missere.:hjerte::hjerte:[/QUOTE]

JA, de nyder det helt sikkert. Ved udvidelsen kan de få græs under poterne og de kan komme til at løbe lidt. “Kat nr. tre” kommer jo også til at kræve sin plads:)

JA, det håber jeg da, de har haft den i tre år:tihi:

Det ser rigtig ud til at de nyder det! :ok:

Sikke dejlighederne hygger sig :iloveyou: