Nye brugere tjekker ind

Lidt ad omveje har jeg fundet vej til dette forum. Jeg har allerede lagt de første par indlæg men ville lige præsentere mig lidt mere officielt.

Mit navn er Charlotte, jeg er 30 år, bor i Aalborg og læser til dagligt til fysioterapeut. Jeg har min dejlige røde hankat Sebastian som har fødselsdag den 27. september 2001 og derfor har passeret de 10 år :hjerte: Sebastian er min 1. kat nogensinde og er lidt af et skift når man er vokset op med 2 skønne Golden Retrievere frem til 2001.

Sebastian betyder ALT for mig. Han har været der for mig igennem godt og skidt og har været der mens andre vendte mig ryggen. Et eller andet sted er han mit pelsbarn (uanset hvor mystisk og sygt det måtte lyde). Siden maj 2011 har han været ramt en del på helbreddet desværre senest hvor han har fået konstateret sukkersyge. Han virker dog ikke som sådan syg eller skidt tilpas. Sebastian er stadig glad for at lege, en rigtig hyggefis, glad, kælen, kærlig, opsøgende og nysgerrig og bestemt ikke som en seniormis. Vi får jævnligt at vide af andre (incl. dyrlægen) at han holder sig utrolig flot og bestemt heller ikke ligner en ældre kat.

Jeg håber og beder til at Sebastian og jeg kan få lov at nyde hinandens selskab i mange år fremover. Jeg glæder mig til at hilse på alle I andre kattegale og jeres fantastiske og dejlige missere :slight_smile: Jeg vedhæfter lige en masse billeder af “manden i mit liv”. Der er billeder fra flere forskellige aldersgrupper:kitty:

Velkommen til jer begge! :slight_smile:

Da eg så brugernavnet og katten Sebastian blev nævnt tænkte jeg nok det var jer. :slight_smile:
(Jeg er også på jubii. S )

[QUOTE=Kimilla;728556]Velkommen til jer begge! :slight_smile:

Da eg så brugernavnet og katten Sebastian blev nævnt tænkte jeg nok det var jer. :slight_smile:
(Jeg er også på jubii. S )[/QUOTE]
He he ja så fandt vi vej hertil :slight_smile: Der er godt nok mange nye ikoner jeg skal lære at kende (incl poterne under ens brugernavn) og så skal jeg forsøge at holde styr på koderne til smilierne så det ikke bliver rodet sammen :smiley:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen: til dig og utroligt smukke Sebastian.

Jeg håber I får mange, mange gode år sammen endnu :kryds:

Velkommen til :heya:
Hvor ser Sebastian bare skøn og dejlig ud :hjerte:

he he ja, der er lidt anderledes her inde. - Men det er et KANON sted. Jeg bruger det meget. Det er sjældent jeg bruger jubii.

Her er altid aktivitet, det er dejligt med et forum som ikke står stille! :smiley:

Velkommen til dig og smukke Sebastian :velkommen:

:juhu: Takker for alle velkomsterne

Skønt med et sted hvor andre er lige så fjollede med sine katte som jeg er :smiley:

[QUOTE=Kimilla;728562]he he ja, der er lidt anderledes her inde. - Men det er et KANON sted. Jeg bruger det meget. Det er sjældent jeg bruger jubii.

Her er altid aktivitet, det er dejligt med et forum som ikke står stille! :D[/QUOTE]
Jeg hænger tit lidt for længe på jubii må jeg indrømme… men så har der været perioder hvor jeg ikke har været aktiv derinde overhovedet :slight_smile: Men jeg skal snart have oprettet nytårstråd derinde så der kommer der nok for alvor gang i den :slight_smile:

:love2: Og i øvrigt tak for alle komplimenterne af herren i huset

Velkommen til dig og smukke fyren :hjerte:

^ Tak skal du have :slight_smile:

Ih I har sådan nogle smukke missere i jeres signaturer :hjerte: Det er nemt at blive forelsket på dette forum begynder jeg at blive lidt nervøs for

Velkommen! Herinde er det gudskelov HELT normalt at ha’ “pelsbørn” :smiley:

Velkommen til dig og din smukke kat

Hejsa, Charlotte - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Og også til Sebastian - hvor er han dog smuk.:hjerte:
Håber hans sukkersyge kommer under kontrol, for ifølge Snehvide er “10 år jo ingenting for en huskat”. :ok:

:heya: Velkommen til.

Sebastian er dejlig. Mine yndlingsfarver rød og creme :hjerte:

Poterne under brugernavnene viser, hvor langt man er nået i forhold til at skrive 1000 katterelaterede indlæg. Når man har gjort det, får man et tilnavn, som du også vil se, en del af brugerne har.

Velkommen hertil ! din Sebastian ser ud til at være et rigtigt dejligt “pelsbarn”

Hej og :velkommen: til både dig og din dejlige Sebastian. Han er lige så smuk som min egen Mille, faktisk ligner de hinanden næsten til forveksling :).

Tusind tak for den fine velkomst alle sammen :klap:Det er skønt at blive så fint taget imod :slight_smile:

Mille: Ja det kan jeg godt se :smiley: Sebastian er bare ikke helt så tydelig i alle sine markeringer og har grønne øjne men ellers er det ikke ret meget ved siden af :slight_smile:

Det er dejligt at der er andre end mig der har pelsbørn :love2: Når man nævner det for andre bliver der af og til så underligt stille på den der akavede måde. Kors hvor man så føler sig som værende på forstadiet til at udvikle sig til crazy cat lady! :surrender:

Stort :velkommentilkg:

skøn præsentation :slight_smile: - sikke en pragtfuld misling!!!