Nye brugere tjekker ind

[QUOTE=galath;728777]

Poterne under brugernavnene viser, hvor langt man er nået i forhold til at skrive 1000 katterelaterede indlæg. Når man har gjort det, får man et tilnavn, som du også vil se, en del af brugerne har.[/QUOTE]

Ah tak! Jeg har faktisk prøvet at gennemskue hvad de egentlig betød (og det står her garanteret et sted…) men jeg havde så ikke lige knækket koden L Trods det at jeg …uhm… vistnok er lidt over de 1000 indlæg…

[QUOTE=2SHY;729297]
Det er dejligt at der er andre end mig der har pelsbørn :love2: Når man nævner det for andre bliver der af og til så underligt stille på den der akavede måde. Kors hvor man så føler sig som værende på forstadiet til at udvikle sig til crazy cat lady! :surrender:[/QUOTE]

Ifølge mine børn HAR jeg allerede oveskredet grænsen til “crazy cat lady” da vi fik kat # 4. Da så # 5 ankom blev jeg anset for et håbløst tilfælde. Særligt da fordi jeg bruger en pæn del af min tid herinde. Det er tilsyneladende, at dømme efter de blikke der bli’r sendt, uhelbredeligt og åbenbart en pinlig tilstand man ikke bør indrømme!

MEeeeen man er vel KatteGal! Så jeg er KatteGal og stolt af det!

They’re coming to take me away ha haaaaaaaa