Nye planter, nips og grønne ører

Lidt foto af de nye planter og nips til kattegården som vi købte i dag :slight_smile:
Bl.a flere broget-bladede pelargonier…er især vild med den i de limegrønne nuancer :smiley:

Selv Domino matcher det hele nu…hans ører er helt grønne :tihi:

Hvor ser det bare fint ud al sammen - farve koordineret :wink:

Ihh hvor skønne billeder IGEN :smiley: tak for dem :smiley:

Hvor er det nogle flotte planter, I har købt - hvad er de der søde “dimser” med kat og frø til?

De er altså herlige :thumbup:

Domino ser også fin ud med sine grønne ører - men han er jo også en dejlig dreng :hjerte:

[QUOTE=Eva;1069502]Hvor er det nogle flotte planter, I har købt - hvad er de der søde “dimser” med kat og frø til?

De er altså herlige :thumbup:

Domino ser også fin ud med sine grønne ører - men han er jo også en dejlig dreng :hjerte:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
De der “dimser” er bare til pynt, man kan købe dem som alle mulige figurer, vi har mange af dem…det samler vi nemlig også på :tihi:
De er beregnet til at stikke ned i potteplanter :slight_smile:

Dejlige billeder. Jeg kan godt lide den lille plankeværks-potteskjuler. :ok:

Åhhhhh Lisbeth, jeg bliver simpelthen så glad i låget når du poster billeder af gården! Alle de dejlige farver, nips, blomster og ikke mindst de smækre lækre katte! :wehuu:

Det er bare så fint! Og farvekoordineret :smiley:

Jeg tror ikke du opdager noget hvis jeg bytter Domino for en pose domino :høhø:

Jo…jeg opdager det straks jeg ikke får hår i munden :høhø:

Så altså hvis jeg sørger for at det er dominoer med hår på så opdager du ikke jeg katnapper Domino :høhø:

Nej…overhovedet ikke…:høhø:

:inlove:

Du har altså bare den smukkeste have og kattegård - jeg nyder at se billeder derude fra.

Men det er også tydeligt, at du/I bruger meget tid derude - tingene passer jo ikke sig selv.

Lisbeth (ikke Mads:argh:) hvad er det for en sød lyserød blomst, der er i den hængende krukke ??

Er det én, der kan overleve inden døre ??

De er alle fine - men lige netop den forelsker mig :hjerte:

Du har altså bare den smukkeste have og kattegård - jeg nyder at se billeder derude fra.

Men det er også tydeligt, at du/I bruger meget tid derude - tingene passer jo ikke sig selv.

Lisbeth (ikke Mads:argh:) hvad er det for en sød lyserød blomst, der er i den hængende krukke ??

Er det én, der kan overleve inden døre ??

De er alle fine - men lige netop den forelsker mig :hjerte:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Jo, vi bruger en del tid derude, der er jo altid noget som skal holdes og passes når der er dyr :smiley:

Den lyserøde blomst er en mini petunia, altså selve blomsten er meget lille i forhold til almindelige petuniaer.
Den lilla som der også er et foto af, er også en mini, men den er med dobbelte blomster.
Jeg ved ikke om de kan overleve inde, men det klarer den fint ude i den overdækkede går hvor vi har nogle af dem hængende.
Men det er jo en sommerblomst så jeg ved ikke, men prøv en gang og se om den kan.:slight_smile:

He he…nej ingen Mads her…en skam at vi ikke fik væddet :høhø: