Nyeste billede af din kat - December 2013

Udtrykket siger det hele: Junior fandt smørhullet i sofaen i går aftes, lige mellem mig og min far - så kan man nemlig blive nusset i stereo :tihi:

Og et fødselsdagsportræt af skønne, kærlige og aldeles rablende gale Devi der fylder 11 år i dag - min elskede missepige :hjerte:

Hmm …

[QUOTE=Skattekat;1135492]Hmm …

[/QUOTE]

“Mor, ser min numse stor ud i den her papkasse?” :høhø:

[QUOTE=Gizzemissen;1135426]Og et fødselsdagsportræt af skønne, kærlige og aldeles rablende gale Devi der fylder 11 år i dag - min elskede missepige :hjerte:

[/QUOTE]

Tillykke med fødselsdagen, dejlige Devi. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Rags tjekker lige naboen…

Slaggy og Mosier holder skarpt øje med vejret. Mosier sidder og råwer af det :rulleøjne:

[QUOTE=Blabl;1136419]Slaggy og Mosier holder skarpt øje med vejret. Mosier sidder og råwer af det :rulleøjne:

[/QUOTE]

“MOOOOOAARRR det BLÆÆÆÆÆSEER!!”

Fra i går, hygge foran brændeovnen …

[QUOTE=Skattekat;1136461]Fra i går, hygge foran brændeovnen …

[/QUOTE]

Det er da bare ren afslapning

:slight_smile:

[QUOTE=Blabl;1136419]Slaggy og Mosier holder skarpt øje med vejret. Mosier sidder og råwer af det :rulleøjne:

[/QUOTE]

Kan være jeg skulle gøre Mosier med selskab, jeg har nemlig også lyst til at råbe af det, men det er nu fordi jeg ikke kan lide det :smiley:

[QUOTE=Skattekat;1136461]Fra i går, hygge foran brændeovnen …

[/QUOTE]

… og sådan ligger han igen, lige nu :tihi:

Luxusdyr

:D:D:D:D

Slaggy har fundet ud af, at man ligger såååå godt på toppen af puderne i sofaen. Resultat - Puden er blevet total deform :venter:

[QUOTE=Blabl;1136650]Slaggy har fundet ud af, at man ligger såååå godt på toppen af puderne i sofaen. Resultat - Puden er blevet total deform :venter:
[/QUOTE]

Det gør Fanni også, men enten er mine puder meget faste eller også er Slaggy lidt tungere end mit lille “fnug” :stuck_out_tongue:

[QUOTE=velfa;1136653]Det gør Fanni også, men enten er mine puder meget faste eller også er Slaggy lidt tungere end mit lille “fnug” :stuck_out_tongue:

[/QUOTE]

Alt er jo relativt. Slaggy er bestemt et llille fnug, i forhold til Mosier :fin:

Fanni er et tungt fnug. :tihi:

​Frække Pixen får " Blikket" af Oline:)

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;1136662]​Frække Pixen får " Blikket" af Oline:)

Cats og Conni[/QUOTE]

Stakkels Pixen. :tihi:

Hygge :hjerte:

Devi finder bekræftelse i at det er okay at myrde julenisser :høhø: