Nyeste billede af din kat - november 2013

Ny måned - ny tråd. :slight_smile:

Snehvide og Rags vogter hegnet en råkold formiddag i november. :slight_smile:

Med de to frygtindgydende vagter er der vel ingen, der tør komme på uanmeldt besøg? :høhø:

Så er der lidt billedspam med Theo og Milou:
Smukke Milou :hjerte:

Milou danser salsa…

Theo :hjerte:

Theo

Theo

Fanni nyder lidt hygge på sofaen.

Olivia er gået i seng for natten.

Tiger er VILD med sin nye nyrediæt fra Happy Cat, og det kan ses! :smiley:

DK Petheavens Kilocalories Knud, se ham lige!!!
Han skal Fluxxi’s nye legetøj (og vores…)

Fluxx og Siff. Som er blevet de fineste venner. De leger tagfat, og leger med mus, og holder deklig madklub sammen hver dag!
Siff knurrer dog stadig en del af ham, men altid med løftet hale, men han SKAL jo også kende sin plads.

Rosa. En halv time efter hun er kommet hjem fra tanddyreklinikken, og har fået fjernet alle kindtænder. Hun var så SULTEN , at der var liggende buffet. Hun lå og spiste i over en time, ja det gik lidt langsomt, og jeg havde blandet vand i maden :slight_smile:

Det er nu lidt over en uge siden hun fik tænderne fjernet, og hun har det ikke super godt stadig. Hun virker meget træt, men meget sulten. Hun lever af LUX nu. Hun sover, putter hos mennesker og spiser. Hun skal checkes igen på onsdag. Jeg ved ikke hvor længe efter sådan et indgreb, at det er øv.

Hun er dog begyndt at spinde igen, det har hun ellers ikke gjort meget længe, så det er da et fremskridt !

Han ser helt godt ud, den Knud… :hjerte:

Hvornår ankommer han? :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1129002]Han ser helt godt ud, den Knud… :hjerte:

Hvornår ankommer han? :)[/QUOTE]

D. 20 November, hvis jeg ikke tager fejl. Synes nogen har nævnt noget om utålmodighed m.m. :tihi:

Min dejlige Olga-mis :hjerte:

Jaaa, d. 20. november kører Diana og jeg til Esbjerg, og henter vores kræ hjem!

Mille har opdaget at det ikke er helt skidt at komme med på tur:)
Hun har fundet glæder ved at kunne ligge i en vindueskarm på første sal og kigge ud på gaden, men der skal jo også holdes øje med hvad der i værelset:)

Mosier :inlove:

Slaggy :høhø:

[QUOTE=Blabl;1129078]Mosier :inlove:

Slaggy :høhø:

[/QUOTE]

Han er altså en charmer uden lige :smelter:

& Slaggy jeres fornuftkat, der tjekker hvilke kasser der ikke skal smides ud :hjerte: :smiley:

Jeg kan simpelthen ikke få mine billeder ind på rette led på kattegale mere (virker fint på fx FB) :frowning:
Charley (til højre, burde være oppe), der vasker Chayton (til venstre, burde være nede)
Vend evt selv computer så det passer

Må nok til kun at tage billeder på den anden led, måske det virker…

De er smukke, uanset hvilken led man ser dem fra :slight_smile:

Mosier nuppede lige en lur på 3 timer her

:hjerte:

Det er sjovt. Han kommer altid springende, når jeg ligger mig på den sofa. Så skal han op at ligge på min mave. :lovelove: Og det havde ikke ændret sig, selvom jeg ikke har ligget på den sofa hele sommeren.

Elvis vil meget gerne med mig i skole. :tihi:

Karl Johan var pludselig væk, men så er det bare at kigge op, så er han hurtigt fundet igen :smiley:

Mageligt og yderst dekorativt. :smiley: