Nyeste indlæg liggende øverst eller nederst i en tråd?

Jeg har selv nyeste indlæg liggende øverst i en tråd og har haft det lige siden, jeg startede her på KatteGale. Jeg synes, det er en befrielsen ikke at skulle helt ned i bunden hver gang.

Har I andre nyeste indlæg liggende øverst eller nederst i en tråd?

Mine ligger nederst men det tror jeg jeg vil kigge på og lave om :?

Hi hi - hvis du tager en postkasse og putter breve i den, ligger de nyeste breve så nederst i postkassen? -høhø

Det er bare super, at vi har muligheden for at vælge netop den model, der passer bedst til den enkelte af os -thumbs

jeg har altid mine øverst - men det er fordi jeg sådan helt personlig er for doven til at scrolle eller trykke “end” for at komme helt ned i bunden…,

dertil kommer at jeg faktsk har så lange negle at jeg nemmere kan ramme øverste piltast fremfor nederste…

:slight_smile:

Jeg har mine i den rækkefølge de er kommet i…altså nederst… :smiley:

Nyeste øverst, ellers skal man jo scrolle helt ned til bunden :?

Hvordan filan får i de nyeste øverst, nu har jeg luret og luret og kan ikke finde den indstilling :? :?

Hvordan filan får i de nyeste øverst, nu har jeg luret og luret og kan ikke finde den indstilling :? :?[/quote]

Allernederst hvor tråden slutter, der kan du ændre det mellem stigende og faldende.

Du skal vist forresten rette dem inde under din profil, for at få det til at gælde hele tiden. Redigér visningsindstillinger og der skal du så rette det to steder.

Tak Troldemor. Så lærte jeg lige hvad det plus er ude i Forum ved siden af Emnet… Det bruger jeg nu… :slight_smile:
Jeg har det nyeste indlæg øverst, og inden Troldemor-plus-trickset så scroll’ede jeg ned til det sidste jeg havde læst. Det gør jeg så ikke mere… :slight_smile: Men har det stadig med det nyeste øverst.